بازی

احتمال افزایش قیمت نینتندو سوییچ در آینده

احتمال افزایش قیمت نینتندو سوییچ در آینده

در ابتدا و درحالی‌که سونی از افزایش قیمت کنسول پلی استیشن 5 خبر داد، هر دو شرکت مایکروسافت و نینتندو طی بیانیه‌ای اعلام کردند که هیچ‌گونه قصدی مبنی بر افزایش قیمت کنسول‌های خودشان در طول آشفتگی‌های اقتصادی اخیر ندارند. باتوجه‌به اینکه هنوز این آشفتگی اقتصادی و تورم به پایان نرسیده، به نظر می‌رسد که این دو شرکت هم نظر خودشان را تغییر داده‌اند. چندی پیش، کنسول ایکس باکس برای چندمین بار پیاپی در بازار هند با افزایش قیمت مواجه شد و حالا نینتندو هم از احتمال اصلاح قیمت کنسول خودش خبر داده است.

در طی این مدت، شرکت‌های ژاپنی به‌دلیل تورم و نوسانات نرخ ارز ضربه‌ی بزرگی را متحمل شده‌اند. برای مثال سونی اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت پلی استیشن 5 را شرایط اقتصادی جهان قلمداد کرد. نینتندو هم در همین راستا اول اعلام کرد که فعلا در شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی قرار دارد. بااین‌حال، این شرکت در جواب سؤال یکی از خبرنگاران اعلام کرد که آن‌ها به دقت وضعیت اقتصادی جهان را بررسی می‌کنند و افزایش قیمت نینتندو سوییچ را در نظر خواهند گرفت.

برخی از کاربران، تصمیم نینتندو برای افزایش قیمت سوییچ را چندان عادلانه نمی‌دانند. چرا که ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5، کنسول‌های نسل فعلی هستند و هنوز چند سال از عمر آن‌ها باقی مانده است. این در حالی است که سوییچ، یک کنسول نسل قبلی محسوب می‌شود. بااین‌حال باید در ابتدا دید که شرکت نینتندو قیمت کنسول خودش را افزایش خواهد داد یا خیر.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا