بازی

شکسته شدن رکورد بینندگان فینال قهرمانی جهان League of Legends

شکسته شدن رکورد بینندگان فینال قهرمانی جهان League of Legends

به‌تازگی رقابت‌های فینال قهرمانی جهان بازی League of Legends در Chase Center ایالت کالیفرنیا برگزار شد و علاقه‌مندان به این بازی شاهد رویارویی هیجان‌انگیز دو تیم قدرتمند کره‌ای T1 و DRX بودند؛ تیم‌هایی که هر دو موفق شده بودند با شکست تیم‌های قدرتمندی از کشورهای چین و کره به فینال برسند.

طبق آماری که مرکز تحلیل Esports Charts منتشر کرده است، در جریان برگزاری رقابت‌های فینال که دیروز برگزار شد، بیش از ۵.۱ میلیون نفر اقدام به تماشای مسابقه کرده‌اند. این آمار نشان از رشد بسیار چشمگیر بینندگان این رقابت‌ها دارد. چرا که در فینال سال ۲۰۲۱ این آمار تنها به بیش از یک میلیون بیننده رسیده بود و به نظر می‌رسد رویداد فینال امسال با اختلاف قابل توجهی نسبت به سال قبل محبوب است.

محل برگزاری رقابت فینال لیگ آو لجندز

همچنین نکات جالب دیگری را می‌توان ازطریق بررسی داده‌های منتشرشده توسط Esports Charts مشاهده کرد. برای مثال اختلاف بین تعداد بینندگان مسابقات نیمه نهایی و فینال امسال به حدود سه میلیون نفر می‌رسد و تمامی رویداد‌های اجراشده در فینال امسال به‌طور متوسط یک میلیون بیننده را داشته‌اند. به‌گفته‌ی وب‌سایت Esports Charts، در جریان این رقابت‌های آخر هفته حدود ۱۴۲ میلیون ساعت گیم‌پلی تماشا شده است. در ادامه حساب توییتر Esports Charts اعلام کرد شبکه‌ی توییچ ۲.۸ میلیون، یوتیوب ۱.۷ میلیون و ۶۰۰ هزار بیننده‌ی دیگر ازطریق فیس بوک، تروو و آفریقا به تماشای این رقابت‌ها نشسته‌اند.

در مجموع به نظر می‌رسد رویداد قهرمانی جهان امسال League of Legends یک موفقیت خیره‌کننده بوده است. این موفقیت می‌تواند برای تحقق اهداف ورزش‌های الکترونیکی شرکت Riot Games بسیار مفید باشد. چرا که امسال اولین دوره‌ای بود که طرفداران می‌توانستند به‌صورت حضوری در جریان رقابت‌ها حضور پیدا کنند و از محدودیت‌های کووید خبری نبود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا