بازی

یوبیسافت: توسعه ریمیک Prince of Persia لغو نشده است

یوبیسافت: توسعه ریمیک Prince of Persia لغو نشده است

ساخت ریمیک Prince of Persia ادامه دارد. به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی شرکت یوبیسافت برای ساخت و انتشار بازی Prince of Persia: The Sands of Time بسیار آشفته بوده است. این بازی در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و قرار بود در ژانویه‌ی ۲۰۲۱ عرضه شود. بااین‌حال، این ریمیک به‌دلیل کیفیت بصری نامطلوب و ارزش پایین تولید بارها از سوی طرفداران مورد انتقاد قرار گرفت.

در ادامه یوبیسافت چند مرتبه تاریخ عرضه‌ را به تعویق انداخت تا اینکه درنهایت در ماه مه امسال اعلام کرد توسعه‌ی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time از دست استودیوهای شعبه‌ی پونا و بمبئی خارج شده تا به استودیو مونترآل که سازنده‌ی نسخه‌ی اصلی در سال ۲۰۰۳ بود، سپرده شود.

از زمان اعلام تغییر سازنده‌ی ریمیک شاهزاده پارسی، شرکت یوبیسافت اطلاعات جدیدی از این بازی را منتشر نکرد. از همین رو برخی طرفدارها شروع به گمانه‌زنی در مورد احتمال لغو این پروژه کردند. در همین راستا یوبیسافت در یک بیانیه رسمی به طرفداران تضمین داده است که روند ساخت بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time لغو نشد و استودیو مونترآل همچنان در حال ساخت آن است.

شاهزاده‌ی ایرانی در بازی prince of persia sands of time remake

یوبی‌سافت می‌گوید هنوز اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن در مورد تاریخ انتشار بازی وجود ندارد و برنامه‌های شرکت در آینده با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شود. این صحبت‌ها نشان می‌دهند که حداقل در آینده‌ی نزدیک، وضعیت این بازی همچنان مبهم خواهد بود.

شرکت Ubisoft اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازسازی سایر نسخه‌های سری Prince of Persia وجود ندارد. یوبیسافت در اوایل سال جاری تایید کرد که پس از تغییر استودیوی سازنده‌ی ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time، این بازی برای انتشار در سال مالی ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی نشده است.

تماشا برنامه ویدیویی بیکینگ در یوتیوب

  • ریلود هفدهم: شاهزاده ایرانی

در گذشته اطلاعاتی از پروژه‌های در حال ساخت یوبیسافت منتشر شدند که نشان می‌دادند این ریمیک تنها بازی از سری شاهزاده‌ی پارسی که در حال توسعه است، نخواهد بود. به نظر می‌رسد شعبه‌ی Montpellier که سازنده‌ی Rayman Origins به حساب می‌آید، در حال ساخت یک نسخه‌ی ۲.۵ بعدی Prince of Persia با الهام از سری Ori است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا