بازی

عقب افتادن تاریخ اکران قسمت جدید فیلم A Quiet Place تا سال ۲۰۲۴

عقب افتادن تاریخ اکران قسمت جدید فیلم A Quiet Place تا سال ۲۰۲۴

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما پیش از آن طرفداران دنیای یک مکان ساکت می‌توانند منتظر اسپین‌آف آن باشند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم A Quiet Place: Day One تا سال ۲۰۲۴ عقب افتاده است. پارامونت پیکچرز اعلام کرد که این فیلم ترسناک دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اکران شود و اکران آن تا سال ۲۰۲۴ با تأخیر مواجه شده است.

حالا فیلم A Quiet Place: Day One برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم ترسناک قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت ساخته شود.

فهرست بازیگران فیلم IF

همچنین پارامونت تاریخ اکران فیلم If را ۶ ماه عقب انداخته است. این فیلم کمدی اکنون قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. رایان رینولدز، جان کرازینسکی، استیو کارل، فیبی والر بریج، فیونا شاو، آلن کیم، کایلی فلمینگ و لوئیس گوست جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم If حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. علاوه‌بر بازی، کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم IF را نیز بر عهده دارد. کرازینسکی پیش از این هر دو قسمت فیلم A Quiet Place را کارگردانی کرده بود.

همچنین اکران انیمیشن The Tiger’s Apprentice تا تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) عقب افتاده است. علاوه‌براین پارامونت اعلام کرد که اکران فیلم Titanic 25 Year Anniversary با ۴ ماه تأخیر، در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) رخ خواهد داد. همچنین فیلم Laal Singh Chaddha در تاریخ ۱۱ آگست ۲۰۲۲ (۲۰ مرداد ۱۴۰۱) روی پرده خواهد رفت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا