بازی

پخش تریلر گیم پلی گوست رایدر در بازی Marvel’s Midnight Suns

پخش تریلر گیم پلی گوست رایدر در بازی Marvel’s Midnight Suns

به‌تازگی استودیو فیراکسیس در ادامه‌ی پخش تریلرهای مختلف از ابرقهرمانان بازی Marvel’s Midnight Suns، تریلری از مهارت‌ها و سبک مبارزه‌ی شخصیت گوست رایدر را منتشر کرده است. رابی ریس که با لقب روح انتقام نیز شناخته می‌شود، قرار است در این بازی در نقش یک انتقام‌جو درکنار سایر ابرقهرمانان مارولی به مبارزه با دشمنان بپردازد.

در بازی Marvel’s Midnight Suns شخصیت Ghost Rider به قیمت کم شدن نوار سلامتی یا کارت‌های قدرتش می‌تواند به دشمنان آسیب بزند و اگر موفق شود آن‌ها را بکشد، نوار Soul Meter خود را پر خواهد کرد. به این ترتیب، گوست رایدر می‌تواند همکاری خوبی با هیروهایی داشته باشد که می‌توانند Heroism تولید و نوار سلامتی او را پر کنند.

یکی از کارت‌‌های قدرت گوست رایدر Immolate است که با استفاده از آن می‌تواند پس از کشتن دشمنان، در دو نوبت از مبارزه انفجارهایی با قدرت آسیب ۳۳ را ایجاد کند و به سایر دشمنانی که در اطراف هستند نیز آسیب بزند. ارتقای این کارت می‌تواند آسیب وارده را دو برابر کند و مقداری Heroism را نیز به وجود بیاورد.

کارت قدرت بعدی گوست رایدر به نام Drain Soul شناخته می‌شود که دارای ویژگی‌های Chain 2 و Lifesteal است. هر بار که این کارت استفاده شود، به تمام کارت‌های Drain Soul یک حمله‌ی زنجیره‌ای اضافی می‌کند، اما در عوض میزان مصرف Heroism را افزایش می‌دهد.

گوست رایدر در بازی Marvel’s Midnight Suns

به نظر می‌رسد که کارت‌های Heroic بخش بزرگی از تجهیزات جنگی گوست رایدر را تشکیل می‌دهند. اولین کارت‌ Heroic او به نام Judgment حدود ۲۵ درصد از نوار سلامتی را مصرف می‌کند و در عوض به دشمن و اطرافیانش به ازای مصرف هر امتیاز سلامتی، دو برابر آسیب را وارد می‌کند.

ارتقای این کارت باعث می‌شود که نوار سلامتی کاهش نیابد و تنها به دشمنان آسیب وارد شود. کارت Heroic بعدی Hell Ride است که می‌تواند به تمام دشمنان پیش رو در یک خط آسیب بزند، اما ریسک خالی شدن کارت‌های گوست رایدر در یک نوبت از مبارزه را به همراه خواهد داشت. ارتقای این کارت باعث می‌شود آسیب‌پذیری دشمنان بیشتر شود و آسیبی که از حملات شما دریافت می‌کنند، حدود ۵۰ درصد افزایش یابد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 این بازی در تاریخ دیگری در دسترس قرار خواهند گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم بیکینگ در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا