تکنولوژی

شیائومی نوت 11 احتمالاً از دوربین 200 مگاپیکسلی بهره خواهد کرد

شرکت سامسونگ در سال گذشته از اولین حسگر دوربین 200 مگاپیکسلی جهان رونمایی کرد. در آن زمان گفته می‌شد که شیائومی از این حسگر در یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود استفاده خواهد کرد اما چنین موضوعی اتفاق نیفتاد. حالا گزارش‌های جدید به استفاده‌ی گوشی شیائومی نوت 11 از یک حسگر 200 مگاپیکسلی اشاره داشته‌اند.

شرکت آمنی‌ویژن هفته‌ی گذشته از حسگر 200 مگاپیکسلی OVBOB رونمایی کرد و بلافاصله‌ پس از آن، منابع مختلف شیائومی را به عنوان اولین مشتری این حسگر معرفی کردند. شیائومی در گذشته نیز اولین شرکتی بود که در گوشی می نوت 10 از حسگر 108 مگاپیکسلی استفاده کرده بود و بعید نیست که این اتفاق با معرفی حسگر جدید آمنی‌ویژن بار دیگر صورت بگیرد. گفته می‌شود که شیائومی از این حسگر در یکی از گوشی‌های سری نوت 11 استفاده خواهد کرد.

حسگر آمنی‌ویژن OVBOB

حسگر 200 مگاپیکسلی آمنی‌ویژن OVBOB دارای سایز 1/1.28 اینچ بوده و سایز پیکسل‌های آن 0.61 میکرومتر است. این حسگر همچنین از فناوری ترکیب پیکسلی نیز پشتیبانی کرده و امکان تصویربرداری با رزولوشن 12 مگاپیکسل در محیط‌های تاریک را نیز فراهم خواهد کرد. OVBOB همچنین اولین حسگری است که از توانایی تشخیص چهار فاز برای ارائه‌ی فوکوس خودکار سریع استفاده می‌کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های سری نوت شیائومی چیست؟ به‌نظر شما شیائومی باید چه ویژگی‌هایی را به نسل جدید این سری از گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا