تکنولوژی

یوتیوب امسال قابلیت های بسیار جذابی برای کاربران خود ارائه خواهد کرد

یوتیوب امسال قابلیت های بسیار جذابی برای کاربران خود ارائه خواهد کرد

یوتیوب اطلاعات تازه‌ای درباره قابلیت‌هایی که امسال برای پلتفرم خود ارائه خواهد کرد منتشر کرده است. یکی از قابلیت‌ها Shopping است که به کاربران اجازه خواهد داد محصولات خود را مستقیما از کانال موردعلاقه خود خریداری کنند.

قابلیت بعدی، عضویت گیفت در برخی کانال‌هاست که به تماشاگران یک لایو استریم اجازه خواهد تا برای افراد دیگری عضویت آن کانال را بخرند. یوتیوب خالقان محتوا را نیز فراموش نکرده است و قصد دارد ابزارهای مختلفی برای درآمدزایی در اختیار آن‌ها قرار بدهد. یوتیوب برای مثال در سرویس شورتس امکانات جدیدی را در اختیار خالقان محتوا قرار خواهد داد تا از طریق BrandConnect محتواهای مخصوص خودشان را تولید کنند. امکان خرید مستقیم در شورتس نیز به‌زودی فراهم خواهد شد.

یوتیوب

یوتیوب با توجه به افزایش محبوبیت شورتس قصد دارد قابلیت‌های دیگری مانند افکت‌های جدید ویدیویی و ابزارهای ویرایش را نیز به این سرویس اضافه کند. یوتیوب همچنین قصد دارد به خالقان محتوا اجازه دهد تا برای کانال خودشان امکاناتی مانند توکن‌های NFT و همچنین راهنمایی‌های لازم برای بخش کامنت‌ها را اضافه کنند.

یوتیوب اخیرا تمرکز خود را روی فناوری بلاک چین و رمزارزها گذاشته است و از این طریق می‌خواهد رابطه خالقان محتوا با طرافدارن‌شان را عمق ببخشد و خالقان محتوا بتوانند پروژه‌های جدیدی در این زمینه تعریف بکنند.

در ضمن یوتیوب می‌خواهد برای افزایش بینندگان پولی خود قابلیت‌هایی را برای یوتیوب تی‌وی و یوتیوب موزیک نیز ارائه کند. در یوتیوب تی‌وی، این قابلیت‌ها به‌منظور راحت‌تر کردن اشتراک‌گذاری ویدیوها و کامنت‌گذاری خواهد بود و در یوتیوب موزیک ابزارهایی برای کنترل بیشتر کاربران روی کیفیت صوتی موزیک‌ها معرفی خواهد شد. یوتیوب همچنین می‌خواهد ابزارهایی را برای نظارت والدین در اپلیکیشن‌های یوتیوب تی‌وی و یوتیوب موزیک اضافه کند تا آن‌ها کنترل بیشتری روی فرزندان خود داشته باشند.

منبع: PhoneAr

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا