بازی

احتمال مشخص شدن ماه عرضه بازی Diablo 4

احتمال مشخص شدن ماه عرضه بازی Diablo 4

علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۳ روز‌های شلوغی را سپری خواهند کرد. سال آینده آثار متنوع زیادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که در میان آن‌ها اسامی درخشانی مثل نسخه ریمیک رزیدنت ایول ۴ و دد اسپیس به چشم می‌خورد. بدون شک بازی Diablo 4 نیز در فهرست موردانتظارترین آثاری که قرار است در سال آینده میلادی عرضه شود، قرار می‌گیرد. در حال حاضر بلیزارد تاریخ انتشار رسمی این اثر را اعلام نکرده است.

حالا در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی جزئیات جدیدی از زمان عرضه بازی Diablo 4 فاش و منتشر شده است. به نظر می‌رسد بلیزارد در تلاش است بازی دیابلو ۴ را در ماه آوریل ۲۰۲۳ (بازه زمانی بین ۱۲ فرودین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) به‌صورت رسمی عرضه کند.

قهرمانان چهار کلاس بازی Diablo 4

به‌تازگی نیک بیکر در پادکست XboxEra این ادعا را مطرح کرده است. از طرفی وبسایت Windows Central در گزارش خود این امر را با استناد به منابع خود، تایید کرده است. ظاهرا توسعه‌دهندگان قصد دارند تا از تاریخ انتشار رسمی این بازی در مراسم The Game Awards سال جاری در ماه دسامبر برگزار خواهد شد، رونمایی کنند. طبق گزارش ویندوز سنترال، به‌نظر می‌رسد بلیزارد در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی بزرگ برای این اثر موردانتظار است که در زمان اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی Diablo 4 در مراسم‌ نام‌برده شده، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

افزون بر موارد ذکر‌شده، پیش‌فروش بازی Diablo 4 نیز در طول مراسم آغاز خواهد شد. در کنارد موارد ذکر‌ شده، همراه‌با اعلام رسمی تاریخ انتشار اثر، از چندین نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی Diablo 4 رونمایی خواهد شد. ویندوز سنترال در گزارش خود ادعا می‌کند که افرادی که بازی را پیش خرید کنند به نسخه بتا این اثر که در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، دسترسی خواهند داشت. همچنین بلیزارد در گذشته تایید کرده بود که این اثر پس از عرضه از یک الگو و مدل فصلی پیروی خواهد کرد. طبق گزارش ویندوز سنترال، فصل یک این بازی قرار است چند ماه پس از انتشار رسمی اثر و در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار بگیرد.

بازی Diablo 4 برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از بازی دیابلو ۴ دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با بیکینگ به اشتراک بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا