علم و دانش

شاسی بلند چینی جدید در راه بازار ایران / عکس

شاسی بلند چینی جدید در راه بازار ایران / عکس

دانگ فنگ فنگون E۵ در حقیقت نسخه پلاگین هیبرید دانگ فنگ ۵۸۰ محسوب می‌شود. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو Haikou ۲۰۲۳ به نمایش درآمد و در فصل بهار سال جاری نیز روانه بازار چین شد. این خودرو به‌زودی توسط BM Cars روانه بازار ایران خواهد شد.

مشخصات فنی دانگ فنگ فنگون E۵

دانگ فنگ فنگون E۵ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین یک موتور برقی نیز این پیشرانه بنزینی را همراهی می‌کند. موتور بنزینی این شاسی بلند در نقش تامین کننده انرژی ظاهر شده و با ترکیب پیشرانه برقی می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۶ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را تولید کند.

شاسی بلند چینی جدید در راه بازار ایران / عکس

این خودرو طبق میزان ظرفیت باتری خود می‌تواند در حالت تمام الکتریکی مسافتی برابر با ۸۷ تا ۱۱۰ کیلومتر را بپیماید. همچنین برد ترکیبی آن نیز ۱۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. برای این خودرو قابلیت‌های بازیافت انرژی و شارژ باتری‌ها با موتور بنزینی نیز فراهم شده است. همچنین مالکان می‌توانند باتری‌ها را با برق شهری نیز شارژ کنند.

امکانات ایمنی و رفاهی Fengon E۵

فنگون E۵ به امکانات رفاهی و ایمنی چون دوربین ۳۶۰ درجه، صندوق بار برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل، رادار نقطه کور، رادار خطی، سقف پانورامیک بازشو، کلاستر دیجیتالی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، دسته‌دنده شیفت بای وایر و تهویه مطبوع اتوماتیک مجهز شده است.

شاسی بلند چینی جدید در راه بازار ایران / عکس

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در بیکینگ مراجعه کنید.

۵۸۵۸

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا