بازی

پلی استیشن 5، پرفروش‌ترین کنسول ماه اکتبر 2022 در کشور انگلیس

پلی استیشن 5، پرفروش‌ترین کنسول ماه اکتبر 2022 در کشور انگلیس

با اعلام کریستوفر درینگ، رئیس رسانه GamesIndustry.biz در شبکه اجتماعی توییتر، باوجود عملکرد خوب کنسول ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در ماه اکتبر در کشور انگلیس، صدر جدول بیشترین فروش باز هم به کنسول پلی استیشن 5 رسیده است. در ماه سپتامبر هم این کنسول بیشترین فروش را در کشور انگلیس تجربه کرده بود.

او نوشت: «PS5 با فاصله بسیار کمی در کشور انگلیس با وجود عملکرد خوب دیگری از ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، در صدر چارت قرار گرفت. با God of War و عرضه بزرگ Call of Duty، اگر موجودی به همین شکل ادامه داشته باشد، تعطیلات پایان سال خوبی برای کنسول‌های نسل جدید خواهد بود». به‌تازگی اعلام شده بود فروش کنسول پلی استیشن 5 تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۲۲ به بیش از ۲۵ میلیون در سراسر جهان رسیده است.

باتوجه به عرضه بازی God of War Ragnarok، شرکت سونی خود را آماده ماه بزرگی می‌کند؛ اثری که اگر موجودی کنسول نامبرده کافی باشد، بدون شک باعث رشد زیاد فروش آن خواهد شد. این کنسول ابتدا در نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شد؛ اما به‌خاطر مشکلات همه‌گیری کرونا موجودی آن به حد کافی نبود. خوشبختانه به نظر این اواخر مشکلات موجودی کمتر شده است و شاهد افزایش موجودی کنسول‌های نسل نهمی بوده‌ایم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا