بازی

بازی رومیزی The Last of Us معرفی شد

بازی رومیزی The Last of Us معرفی شد

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Naughty Dog اخیرا از بازی رومیزی The Last of Us رونمایی کرده است تا امکان تجربه‌ی این مجموعه را در یک قالب متفاوت برای بازیکن‌ها فراهم آورد. این بازی که The Last of Us: Escape the Dark نام دارد، توسط شرکت Themeborne ساخته خواهد شد.

بازی رومیزی لست آو آس همان گیم‌پلی مشارکتی و قابل فهمی را ارائه می‌دهد که سری بازی‌های Escape the Dark شرکت تمبورن با آن شناخته می‌شوند. جالب اینکه ظاهرا وظیفه‌ی تأمین مالی این پروژه برعهده‌ی سونی نیست و توسعه‌دهنده‌ی بازی یک کمپین کیک‌استارتر جهت جمع‌آوری سرمایه مورد نیاز برای تولید راه‌اندازی می‌کند.

بازی رومیزی The Last of Us: Escape the Dark دارای یک «تغییر غیرمنتظره تاریک» در بازی‌های تحسین‌شده‌ی ناتی داگ است و کمپین کیک‌استارتر آن در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) شروع به کار خواهد کرد. اگر می‌خواهید زمان شروع کمپین را از یاد نبرید، این تاریخ یک روز قبل از انتشار بازی God of War Ragnarok است.

استودیو ناتی داگ با انتشار یک پست تازه درباره‌ی این بازی رومیزی اظهار داشت: «باتوجه‌به اینکه شرکت Themeborne در توسعه‌ی بازی The Last of Us: Escape the Dark به‌سراغ طرح‌های جسورانه و گیم‌پلی قابل فهم می‌رود، بی‌صبرانه منتظریم تا ببینیم که آن‌ها چگونه دنیای لست آو آس را در یک قالب تازه ارائه می‌دهند».

بازی رومیزی The Last of Us: Escape the Dark از نظر ظاهری به‌طور کامل دارای طراحی سیاه و سفید خواهد بود و بازیکن‌ها را دوباره در نقش جول و الی قرار می‌دهد. به‌هرشکل باید منتظر ماند و دید که آیا این بازی با استقبال بازیکن‌ها روبه‌رو خواهد شد یا نمی‌توان به موفقیت آن چندان امیدوار بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا