بازی

عملکرد ضعیف فیلم پرستاره‌ Babylon در گیشه

عملکرد ضعیف فیلم پرستاره‌ Babylon در گیشه

فیلم Babylon ساخته‌ی دیمین شزل، کارگردان برنده‌ی اسکار آثاری همچون فیلم La La Land است و از آخر هفته‌ی منتهی به تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینما رفت. براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون می‌دانیم که Babylon در روز یکشنبه فقط ۳.۵ میلیون دلار درآمد داشت و تخمین‌زده می‌شود که این رقم تا دوشنبه حداکثر به ۵.۳ میلیون دلار رسیده باشد؛ درآمدی اسفناک برای فیلمی که با بیشتر از ۸۰ میلیون دلار هزینه ساخته شده است.

اتفاقات فیلم Babylon در هالیوود سال ۱۹۲۰ جریان دارد. مارگو رابی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در برای بازی در فیلم I Tonya و فیلم Bombshell، برای بازی در نقش کلارا بو در فیلم Babylon جایگزین اما استون شد. در ابتدا قرار بود استون نقش این بازیگر محبوب گیشه را اجرا کند. رابی همراه برد پیت که نقش جان گیلبرت را دارد، در ساخته‌ی سینمایی جدید شزل نقش‌آفرینی کرده است.

علاوه‌بر مارگو رابی و برد پیت، ستارگان شناخته شده‌ای مانند توبی مگوایر، سامارا ویوینگ، اولیویا وایلد، کلوئی فاینمن، اریک رابرتس، فلی و مکس مینگلا نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

مارگو رابی در فیلم Babylon

همان‌طور که اشاره شد، داستان فیلم در اواخر دهه ۲۰ میلادی روایت می‌شود؛ با محوریت اتفاقاتی که در بحبوحه تغییر سینما از فیلم‌های صامت به ناطق رخ می‌دهند. براساس گزارش رسانه Variety، از اولین ویدیو نمایش‌داده‌شده‌ی فیلم Babylon این‌طور برداشت شده بود که فضایی شبیه به Once Upon a Time in Hollywood کوئینتین تارانتینو و The Great Gatsby باز لورمن دارد؛ اثری که اتفاقا توبی مگوایر در آن هم حضور داشت.

مارگو رابی به‌عنوان ستاره اصلی این فیلم، امسال علاوه‌بر Babylon در یک اثر پرخرج دیگر نیز نقش‌آفرینی کرده بود؛ آمستردام که با حضور کریستن بیل، رابرت دنیرو، رامی مالک و تیلور سوئیفت یک محصول پرستاره‌ی دیگر محسوب می‌شود. فیلم Amsterdam هم مشابه فیلم Babylon عملکرد ضعیفی در گیشه فروش داشت و طی هفته اول اکران تنها ۶.۴ میلیون دلار به‌دست آورد. این پروژه هم حدود ۸۰ میلیون دلار بودجه‌ی ساخت داشت و در کل فقط ۳۱.۲ میلیون دلار در جهان فروخت. در نتیجه 20th Century Studios دیزنی به خاطر آن شکست مالی انکارناپذیری را تجربه کرد.

فیلم Babylon در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) اکران شد و و تا ۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۶ دی ۱۴۰۱) تعداد سینماهای خود را افزایش می‌دهد. این فیلم سینمایی حدود یک سال دیرتر از برنامه‌ریزی اصلی پخش شد.

در پایان نظرات خود راجع به اخبار سینما و تلویزیون را با بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا