بازی

بازگشت به پاندورا در تریلر فیلم Avatar: The Way of Water

بازگشت به پاندورا در تریلر فیلم Avatar: The Way of Water

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت 20th Century تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به کارگردانی جیمز کامرون را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر بخش‌های مختلفی از قسمت دوم فیلم آواتار را به نمایش در می‌آورد و شما می‌توانید آن را در کانال یوتیوب Avatar تماشا کنید. فیلم Avatar 2 در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت.

پوستر تازه فیلم Avatar: The Way of Water

جیمز کامرون سکان هدایت فیلم Avatar: The Way of Water را در دست دارد و درکنار جان لاندو به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. کیت وینسلت، زوئی سالدانیا، سم ورتینگتون، جیمی فلاترز، سی.سی.اچ. پاوندر، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز، دیوید تیولیس، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، مت آلفردا، جک چمپیون، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، سیگورنی ویور، استیون لانگ، اونا چاپلین، وین دیزل و سی‌جی جونز از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم آواتار به ایفای نقش می‌پردازند.

جیمز کامرون قبلا تأیید کرد که تولید قسمت‌های چهارم و پنجم آواتار به عملکرد تجاری دو دنباله‌ نخست بستگی دارد، اما امیدوار است که این فیلم‌ها ساخته شوند. وقایع فیلم Avatar: The Way of Water بیش از یک دهه پس از حوادث نخستین فیلم مجموعه رخ می‌دهد و داستان خانواده سالی را روایت می‌کند. این فیلم به مشکلات جیک، نیتیری و فرزندانشان می‌پردازد؛ به تلاش آن‌ها برای محافظت از یکدیگر دربرابر تهدیدها، نبردها و مصیبت‌ها.

در گذشته جیمز کامرون در مصاحبه با مجله‌ی امپایر گفت: «به گمانم با گذشت زمان و شاید پس از نسخه‌ی سوم یا چهارم سکان هدایت فیلم‌های آواتار را به کارگردان مورد اعتماد دیگری بسپارم تا بتوانم به کارهای دیگری بپردازم که به آن‌ها علاقه دارم».

فیلم Avatar 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar 4 در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar 5 در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷) ‌اکران خواهند شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا