فناوری

اپل از هدست‌های واقعیت ترکیبی هم کاسبی می کند

اپل از هدست‌های واقعیت ترکیبی هم کاسبی می کند

مجله خبری بیکینگ – اواخر امسال اپل از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی می‌کند. سال‌ها شایعاتی درباره این دستگاه می‌شنیدیم و ممکن است سال ۲۰۲۲ سالی باشد که این دستگاه را ببینیم، اما به نظر می‌رسد که اپل می‌تواند چیزی بیش از عرضه یک هدست انجام دهد.

طبق گزارشی از TrendForce، انتظار می‌رود اپل نه تنها یک هدست واقعیت ترکیبی راه‌ اندازی کند، بلکه این احتمال وجود دارد که این شرکت بتواند خدمات اشتراکی را نیز با این دستگاه انجام دهد. در این گزارش آمده: “محموله‌های قوی محصولات Oculus و مایکروسافت احتمالاً اپل را مجبور می‌کنند تا محصولات مرتبط را برای پیوستن به این رقابت در سال جاری معرفی کند.”

با این حال، TrendForce می‌گوید، با در نظر گرفتن الزامات عملکرد سخت‌افزار و حاشیه سود ناخالص، اپل احتمالاً بازار تجاری را هدف قرار داده و همان استراتژی قیمت‌گذاری هولولنز را اتخاذ خواهد کرد، این استراتژی استفاده از سخت‌ افزاری با قیمت هزاران دلار و یک راه‌ حل نرم‌افزاری مبتنی بر اشتراک ماهانه خواهد بود.

هدست‌ واقعیت مجازی اپل

ما می‌دانیم که اپل از طرفداران مدل اشتراکی است، زیرا توانسته از طریق سرویس‌های اشتراکی خود جریان بسیار ثابتی از درآمد را در طول سال‌ها به ارمغان بیاورد، بنابراین جای تعجب نیست که شرکت اپل ممکن است مدلی اشتراکی را برای هدست خود نیز عرضه کند. اینکه این اشتراک دقیقاً چه چیزی می‌تواند به کاربران ارائه دهد مشخص نیست.


بیشتر بخوانید

  • برنامه‌های اپل برای دستگاه واقعیت ترکیبی فاش شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا