بازی

امبریسر استودیو سابق اسکوئر انیکس را چند هفته پس از خرید تعطیل می‌کند

امبریسر استودیو سابق اسکوئر انیکس را چند هفته پس از خرید تعطیل می‌کند

چند ماه پیش گروه امبریسر پروسه‌ی خرید کامل و کسب مالکیت استودیوهایی نظیر کریستال داینامیکس، ایدوس مونترآل و اسکوئر انیکس مونترآل را کلید زد. چند هفته‌ی قبل هم شاهد تکمیل این خریداری بودیم. ولی متاسفانه به نظر به همین زودی یکی از تیم‌ها به شکل منفی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. کمتر از یک ماه پیش بود که اعلام شد اسکوئر انیکس مونترآل نام خود را به استودیو اونوما تغییر داده است. اما استودیو زمان چندانی برای فعالیت با این اسم ندارد.

در گزارش اختصاصی جدید جیسون شرایر برای رسانه بلومبرگ اعلام شد که امبریسر تصمیم گرفته Onoma را تعطیل کند. طبق این گزارش، دلیل تعطیلی استودیو «بخشی از برنامه کاهش هزینه‌ها» است که باعث می‌شود ایدوس مونترآل هم یک پروژه معرفی‌نشده را لغو کند و وسعت پروژه دیگری را کاهش دهد. گزارش‌ها حاکی از آن بود که Eidos Montreal روی مجموعه‌ی جدیدی کار می‌کرد.

گروه امبریسر به کارکنان استودیو اونوما گفته است که برخی از آن به ایدوس مونترآل منتقل خواهند شد. تعطیلی این استودیو تقریبا روی ۲۰۰ کارمند اثر خواهد گذاشت. گفتنی است این استودیو با نام اسکوئر انیکس مونترآل سابقه کار روی بازی‌های موبایلی مثل Lara Croft GO، هیتمن گو و Deus Ex GO را دارد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا