اینترنت

نسخه بتا جدید واتس‌اپ ویندوز ظاهرا از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند

نسخه بتا جدید واتس‌اپ ویندوز ظاهرا از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند

نسخه جدید برنامه واتس‌اپ برای ویندوز 10 و 11 که ماه‌ها قبل خبرهایی در مورد آن منتشر شده بود، به‌روزسانی قابل توجهی را دریافت خواهد کرد که مهم‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از حالت تاریک (Dark Mode) است.

حالت تاریک در نسخه بتا جدید واتس‌اپ برای ویندوز

پشتیبانی از حالت تاریک هم اکنون در دسترس اپلیکیشن‌های بسیار زیادی قرار دارد و وجود آن در نسخه ویندوز برنامه واتس‌اپ نیز می‌تواند برای کاربران آن خبر بسیار خوبی باشد. ظاهرا پس از انتشار این به‌روزرسانی، برنامه به طور پیش‌فرض از تم سیستم کاربران پیروی خواهد کرد، اما در صورت نیاز می‌توانید آن را روی حالت روشن یا تاریک تنظیم کنید.

همچنین طبق تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد تمام بخش‌های واتس‌اپ از صفحه ورود به سیستم گرفته تا بخش تنظیمات از تم تاریک جدید پشتیبانی خواهند کرد. با این حال، در برخی قسمت‌ها مانند اطراف دکمه بازخورد (Feedback) که در گوشه برنامه قرار دارد، همچنان شاهد حاشیه‌های سفید هستیم.

متا از زمانی که این برنامه برای اولین بار در استور مایکروسافت قرار گرفت، بهبودهایی را برای آن ایجاد کرده است. به عنوان مثال، اخیرا مشخص شد که برخی بخش‌های این برنامه به گونه‌ای بهینه‌سازی خواهند شد که با استانداردهای طراحی ویندوز 11 مطابقت داشته باشند. در نسخه اولیه بیشتر عناصر موجود در برنامه دارای گوشه‌های تیز بودند اما با وجود این تغییر بسیاری از بخش‌ها مانند کادر جستجو، لیست پیام‌ها و کادر پیام‌ها طراحی گردتری به خود می‌گیرند.

علاوه بر این، اکنون با کلیک روی آیکون تنظیمات، انیمیشن کاملا جدیدی نمایش داده می‌شود که رابط کاربری واتس‌اپ را با طراوت‌تر از قبل نشان می‌دهد.

اگر شما هم یکی از کاربران واتس اپ هستید و قصد دارید تا از طریق کامپیوتر هم به مدیریت پیام‌های دریافتی و ارسالی‌تان بپردازید، می‌توانید با استفاده از مطلب آموزش نصب واتس‌اپ روی کامپیوتر، این برنامه پیام رسان محبوب را به سیستم ویندوزی خود اضافه کنید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا