بازی

تأخیر چند ماهه بازی The Lord of the Rings: Gollum

تأخیر چند ماهه بازی The Lord of the Rings: Gollum

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی The Lord of the Rings: Gollum استودیو Daedalic Entertainment دیگر در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) عرضه نخواهد شد و برای «چند ماه» به تعویق افتاده است. توسعه‌دهنده‌ی بازی با انتشار یک توئیت تازه ضمن تأیید این موضوع گفت: «در طول این سال‌ها تیم توسعه با تمام قوا کار کرده است تا داستانی قابل‌توجه را در دنیایی خیره‌کننده و مملو از جادو و شگفتی به شما ارائه دهد».

استودیو Daedalic در این‌باره توضیح داد: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا انتظارات جامعه‌ی طرفدارها را برآورده کنیم و داستان ناگفته‌ی گالوم را به‌نحوی روایت کنیم که به دیدگاه جی. آر. آر. تالکین وفادار باشد. با این اوصاف برای ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن تصمیم گرفتیم تا انتشار بازی The Lord of the Rings: Gollum را چند ماه به تعویق بیندازیم. استودیو Daedalic به‌دنبال ارائه جزئیات جدیدی از زمان دقیق عرضه‌ی بازی در آینده‌ی نزدیک است».

بازی The Lord of the Rings: Gollum در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی شد و در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود. این بازی در مرکز حوادث داستانی، روی ماجراهای کاراکتر اسمیگل تمرکز دارد که در یک ماجراجویی فانتزی تاریک پا به سراسر سرزمین میانه می‌گذارد. انجام مخفی‌کاری و پلتفرمینگ هنگام کاوش در مکان‌هایی نظیر موردور و میرک‌وود بسیار حائز اهمیت است، اما مواقعی نیز وجود دارد که باید دست‌های خود را به خون آلوده کنید.

به همین جهت بازیکن‌ها می‌توانند به شخصیت اسمیگل گوش دهند و با مهربانی عمل کنند یا با گوش دادن به شخصیت گالوم تسلیم خشونت شوند. بازی The Lord of the Rings: Gollum برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دست توسعه قرار دارد. بازیکن‌ها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از زمان دقیق انتشار بازی منتظر بمانند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا