فناوری

میبرو لایت، ساعت هوشمند شیائومی

مجله خبری بیکینگ –  شرکت شیائومی (میبرو) ساعت هوشمند دیگری را با نام Mibro Lite عرضه کرده است. این مدل ساعت مچی دارای صفحه نمایش ۱.۳ اینچی AMOLED است که در بدنه ساعت ۴۳ میلی متری قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند Mibro Lite دارای حاشیه‌های باریک است و صفحه نمایش آن با شیشه ۲.۵D محافظت می‌شود.

به گزارش gizmochina، میبرو لایت با حاشیه‌های باریک در کنار صفحه نمایش، قیمتی نسبتا مقرون به صرفه دارد و حدود کمتر از ۶۰ دلار است. این ساعت با باتری ۲۳۰ میلی آمپری، با یک بار شارژ کامل تا ۸ روز فعالیت می کند. این ساعت وزن ۴۸ گرم و ضخامت ۹.۸ میلی متری دارد. همچنین دارای سنسور ضربان قلب، ۱۵ حالت ورزشی و دارای گواهینامه IP۶۸ در برابر گرد و غبار و آب است. هنگامی که سنسور به طور ۲۴ ساعته کار می‌کند، شارژ ساعت هوشمند دوام چندانی نخواهد داشت.

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت Mibro Lite همچنین می‌تواند سطوح SpO۲ را ردیابی کرده و کیفیت خواب را ارزیابی کند. این ساعت هوشمند می‌تواند به عنوان شاتر دوربین از راه دور و پخش موسیقی ذخیره شده نیز استفاده شود. همچنین با دستگاه‌های اندرویدی و iOS از طریق برنامه Mibro سازگار است. ساعت هوشمند میبرو لایت در AliExpress با قیمت ۵۹.۹۹ دلار در دسترس است. این ساعت هوشمند با پنج بند اضافی با قیمت ۶۲.۵۴ دلار به بازار عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • اگر نمی خواهید گوشی شیائومی بخرید به این گزینه ها فکر کنید

    انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا