بازی

نمایش کاراکوری و شکار کینگ‌تاسک در تریلر گیم پلی WILD HEARTS

نمایش کاراکوری و شکار کینگ‌تاسک در تریلر گیم پلی WILD HEARTS

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت‌های الکترونیک آرتز و کوئی تکمو تریلر گیم‌پلی طولانی‌تری از بازی WILD HEARTS به اشتراک گذاشتند. این بازی اثری AAA در سبک شکار هیولا است که در استودیو امگا فورس مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. این تریلر نگاهی دقیق‌تر به کاراکوری دارد که بازیکن‌ها می‌توانند از آن‌ها برای ساختن ابزارهای مختلف (نظیر زیپ‌لاین جهت حرکت سریع در محیط) و شکار هیولایی مانند کینگ‌تاسک استفاده کنند.

بازیکن‌ها درکنار تجربه‌ی بازی به‌شکل انفرادی می‌توانند با ۳ بازیکن دیگر تشکیل تیم بدهند و به‌سراغ شکار کیمونوها بروند. محل وقوع حوادث تریلر تازه منطقه‌ی Hanagasumi Hills در فصل بهار است. این منطقه یکی از ۴ زمین شکار در آزوما به‌حساب می‌آید که گیمرها قادر به گشت‌وگذار و شکار در آن خواهند بود. هر یک از این چهار منطقه دارای یک فصل متفاوت است؛ بنابراین گیمرها می‌توانند انتظار کیمونوهای مقیم هر سرزمین را داشته باشند.

البته امکان کندوکاو و پرواز به اطراف برای یافتن هیولا در بازی WILD HEARTS نیز وجود دارد. این بازی در تاریخ ۱۷ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در بستر فروشگاه اپیک گیمز، استیم و EA App قرار می‌گیرد. بازی وایلد هارتس با برچسب قیمتی ۷۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود و به‌طور کامل از کراس-پلی در تمام پلتفرم‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا