بازی

فعال شدن صفحه ایکس باکس Dead Space Remake با انتشار تصاویر تازه

فعال شدن صفحه ایکس باکس Dead Space Remake با انتشار تصاویر تازه

سرعت انتشار اطلاعات بیشتر از بازی Dead Space remake افزایش یافته است. این ریمیک ترسناک بقامحور علمی-تخیلی در ماه ژانویه روانه بازار می‌شود و پیش از آن شرکت الکترونیک آرتز و استودیو موتیو جزئیات جدیدی از آن را به اشتراک می‌گذارند تا طرفدارها بدانند که باید انتظار چه مواردی را داشته باشند. این بازی دارای مأموریت‌های فرعی داستانی، پیش‌زمینه‌های داستانی گسترده و دوربین بدون وقفه برای نمایش داستان در یک شات متوالی است.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که با شروع به‌کار صفحه‌ی ایکس باکس Dead Space Remake جزئیات مختصری از بازی در اختیار طرفدارها قرار گرفته است؛ مواردی که قبلا چیزی از آن‌ها نمی‌دانستیم. جزئیات جالبی نیز مورد تأیید قرار گرفته است که از میان آن‌ها می‌توان به پشتیبانی نسخه‌ی ریمیک دد اسپیس از رزولوشن 4K، نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، قابلیت Spatial Audio برای ارائه صدای فراگیر و ری-تریسینگ اشاره کرد.

تصاویر جدیدی از بازی Dead Space Remake نیز به اشتراک گذاشته شد. استودیو Motive بارها تأکید کرده است که با این بازی به‌دنبال ارائه‌ی یک تجربه‌ی بصری چشم‌نواز است و واقعا همین‌طور به‌نظر می‌رسد. این تصاویر که مکان‌های مختلف، پادگرانش یا جاذبه‌ی منفی و ایزاک کلارک، قهرمان داستان را مشغول هدف گرفتن یک نکرومورف نشان می‌دهند، بسیار شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسند. شما می‌توانید تصاویر تازه را در ادامه مشاهده کنید.

تصویر تازه ریمیک بازی Dead Space

تصویر تازه ریمیک بازی Dead Space

تصویر تازه ریمیک بازی Dead Space

اخیرا گزارش‌هایی مبنی‌بر نمایش ویدیوهای گیم‌پلی تازه و ارائه‌ی جزئیات بیشتر از ریمیک بازی Dead Space تا چند هفته‌ی دیگر منتشر شد؛ بنابراین احتمالا طرفدارها نباید زمان زیادی را برای کسب اطلاعات بیشتر از این اثر ترسناک علمی-تخیلی منتظر بمانند. بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا