بازی

توقف تولید فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو پس از اولین روز فیلمبرداری

توقف تولید فیلم Tron 3 با بازی جرد لتو پس از اولین روز
فیلمبرداری

با اعلام کارگردان فیلم ترون 3، مراحل تولید فیلم Tron: Ares با بازی جرد لتو پس از اولین روز فیلم‌برداری به علت ادامه اعتصاب بازیگران متوقف شد.

پس از سال‌ها اخبار و شایعات مختلف سرانجام فیلم Tron 3 قرار است ساخته شود، اما حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران فیلم ترون باید برای قسمت سوم این مجموعه کمی بیشتر صبر کنند. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Tron: Ares در صفحه اینستاگرام شخصی خود تایید کرد که پس از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم، مراحل تولید آن به علت ادامه اعتصاب بازیگران و نویسندگان و تا زمان به پایان رسیدن آن کاملا متوقف شده است.

او در ادامه گفت که تعطیلی تولید فیلم Tron 3 باعث اخراج ۱۵۰ نفر شده و او از این بابت احساس ناراحتی کرده است. او گفت که این موضوع باعث سخت‌تر شدن شرایط برای همه شده است و استودیوها باید هرچه سریع‌تر به یک توافق با اتحادیه بازیگران و نویسندگان دست پیدا کنند و به انتقاد از استودیوهای بزرگ هالیوودی برای ادامه این بحران و اعتصاب پرداخت. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron: Ares قرار است در ونکوور کانادا انجام شود.

جرد لتو در سریال WeCrashed در هواپیمای شخصی نشسته است

جرد لتو در نقش آرس، جف بریجز در نقش کوین فلین، گرت هدلند در نقش سم فلین، اولیویا وایلد در نقش کورا، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن و جودی ترنر اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron: Ares حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Tron: Ares اعلام نشده است، اما تعطیلی تولید فیلم می‌تواند به معنای اکران آن در زمانی دیرتر از انتظار طرفداران باشد. همچنین جسی ویگتاو وظیفه نوشتن آخرین پیش نویس فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته است. تمرکز داستان فیلم ترون 3 قرار است روی شخصیت آرس با بازی جرد لتو باشد که یک برنامه کامپیوتری است که ماجراجویی آن را از دنیای دیجیتالی به دنیای انسان‌ها قرار است دنبال کنیم.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا