فناوری

نسخه هیبریدی Alpine A۱۱۰ بهینه شده، ساخته شد

مجله خبری بیکینگخودروی Alpine A۱۱۰ هرگز از سوی شرکت اصلی سازنده، هیبریدی نخواهد شد، اما بخشی از گروه رنو که وظیفه برقی کردن برخی خودرو‌ها را دارد، در حال توسعه یک مدل آلپاین A۱۱۰ هیبریدی است.

به گزارش موتور وان، این خودرو توسط Technomap، که متخصص فناوری در معماری الکتریکی است ساخته شده است. این شرکت در Martin-Eglise، در نزدیکی Dieppe، جایی که خودرو‌های آلپاین در آن تولید می‌شود، مستقر است. شرکت Technomap می‌خواست دانش خود در زمینه الکتریکی سازی را به نمایش بگذارد و برای انجام این کار، تصمیم گرفت یک نمونه اولیه هیبریدی از خودروی A۱۱۰ را بسازد.

البته این اولین باری نیست که Technomap روی یک مدل Alpine A۱۱۰ کار می‌کند، زیرا چندین سال پیش، شرکت مستقر در Dieppe، به سازنده خودرو‌های اسپورت با مفهوم A۱۱۰ Vision کمک کرد.

نسخه هیبریدی Alpine A۱۱۰ بهینه شده

برای این پروژه جدید، متخصصان علاوه بر اضافه کردن یک موتور الکتریکی در جلو و یک باتری بین دو صندلی کوپه پرفورمنس فرانسوی، موتور ۱.۸ TCe را نیز بهینه کردند و قدرت آن را از ۲۵۲ اسب بخار (۱۸۵ کیلووات) به ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۴ کیلووات) افزایش دادند. با این خروجی، این خودرو می‌تواند قدرتمندترین نسخه A۱۱۰ در دنیا باشد.


بیشتر بخوانید

  • تعداد فروش خودرو‌های تسلا در سال ۲۰۲۱ فاش شد

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا