تکنولوژی

10 تکنولوژی مدرن طراحی سایت در سال 2022

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

امروزه باتوجه به گسترش روز افزون طراحی وب سایت های اینترنتی، تکنولوژی ها و فناوری هایی که برای انجام این کار یعنی طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرند نیز دچار تغییر و تحول شده اند. شما به عنوان طراح سایت یا شخصی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی و به طبع طراحی وب سایت اینترنتی را دارید باید با جدیدترین تکنولوژی های طراحی سایت، ویژگی ها و مزیت های آن ها آشنا باشید تا به این ترتیب بتوانید با همکاری برترین شرکت طراحی سایت ، وب سایت مدنظر خود را طراحی کنید.

اما پیش از هر چیزی ما قصد داریم در همین ابتدای مقاله بهترین شرکت طراحی سایت که با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های مدرن طراحی سایت و با در نظر گرفتن هدف و سیلقه شما هر نوع سایتی اعم از فروشگاهی، شرکتی، بازرگانی، پزشکی و … را برایتان طراحی می کند را معرفی کنیم.

اگر در حرفه طراحی سایت فعالیت داشته باشید قطعا تاکنون نام شرکت رایان را شنیده اید! این شرکت جزء برترین شرکت های طراحی سایت است که با استفاده از تکنولوژی ها و فناوری های مدرن طراحی سایت، وب سایتی متفاوت و خاص برای دیده شدن و رونق گرفتن کسب و کار شما طراحی می کند.

برای مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی و اطلاع از تعرفه طراحی سایت اختصاصی یا طراحی سایت با وردپرس تیم حرفه ای رایان می توانید به وب سایت اصلی این شرکت به آدرس www.rayanitco.com مراجعه فرمایید.

معرفی انواع تکنولوژی های مدرن طراحی سایت

همانطور که می دانید زبان کامپیوتر با زبان انسان متفاوت است بنابراین به طور معمولی نمی توان در کامپیوتر برنامه یا صفحه اینترنتی ایجاد کرد بلکه برای انجام این کار باید ابتدا زبان کامپیوتر را فراگرفت و سپس برنامه مدنظر را باکمک کدهایی که به همان زبان نوشته می شوند باعث ایجاد یک صفحه وب یا یک برنامه بر روی کامپیوتر شد.

حال منظور ما از تکنولوژی ها و فناوری های طراحی سایت دقیقا همین زبان، کدها و نشانه هایی است که برای طراحی صفحه ای بر روی وب مورد استفاده قرار می گیرند.

10 تکنولوژی که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد در اصل فریم ورک ها و نرم افزارهای برنامه نویسی هستند که هر کدامشان بر یکی از جنبه های وب سایت تاثیر می گذارند و برخی از آن ها حتی علاوه بر طراحی سایت های اینترنتی کاربردهای دیگری نیز دارند.

در حال حاضر جدیدترین و پرطرفدارترین تکنولوژی های طراحی سایت عبارتند از؛

  • تکنولوژی Angular

وب سایت ها در یک تقسیم بندی به انواع استاتیک و داینامیک تقسیم می شوند، تکنولوژی Angular یک تکنولوژی برای طراحی سایت های داینامیک است که به دلیل داشتن قالب های آماده و قابلیت استفاده از فریم ورک های مختلف سرعت طراحی سایت را افزایش می دهد.

  • تکنولوژی Ruby on Rails

این تکنولوژی که با نام تکنولوژی روبی شناخته می شود امکان طراحی و توسعه سایت به ساده ترین روش ممکن را برای طراح سایت فراهم می آورد.

این تکنولوژی طراحی سایت یا همان برنامه نویسی کامپیوتری، تکنولوژی چندان جدیدی نیست اما به دلیل داشتن ویژگی های جالب و کاربردی مانند استفاده مجدد از کدها هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت دارد.

  • تکنولوژی YII

تکنولوژی YII یکی دیگر از تکنولوژی های کاربردی، آسان و ساده PHP است که امکانات مختلفی برای طراحی سایت در اختیار طراح قرار می دهد، منبع باز (Open Source) بودن این فریم ورک سادگی و سهولت استفاده از آن را تشدید می کند.

از دیگر ویژگی های کاربردی این تکنولوژی و فریم ورک می توان به قابلیت استفاده از سایت های ارائه شده توسط آن روی تمام سیستم عامل ها اشاره کرد.

  • تکنولوژی Django

جنگو یک فریم ورک MTV برای طراحی و ساخت صفحات و اپلیکیشن های وب با زبان پایتون است که جزء محبوب ترین فریم ورک ها در جهان به حساب می آید به طوریکه توسط اینستاگرام، یوتیوب، گوگل و بسیاری دیگر از وب سایت های مطرح مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی سایت شرکتی

  • تکنولوژی Polymer

تکنولوژی پلیمر که توسط شرکت گوگل ارائه شده است یک کتابخانه منبع باز (Open source) جاوا اسکریپت است که به طراح سایت کمک می کند تا با استفاده از اجزای مختلف صفحه وب مانند قالب ها و … وب سایت مدنظر خود را طراحی و اجرا کند.

  • تکنولوژی AMP

با این تکنولوژی گوگل هریک از صفحات وب را به یک قالب استاندارد متناسب با گوشی موبایل هوشمند تبدیل می کند بنابراین وب سایت باکمک این تکنولوژی رابط کاربری آسان تری برای کاربران موبایلی خواهد داشت و امکان بهره مندی آسان از صفحات مختلف وب سایت و محتواهای درج شده در داخل آن ها را برای این کاربر فراهم خواهد آورد.

در ضمن تکنولوژی AMP موجب افزایش سرعت بارگیری و بارگذاری محتواهای تصویری و ویدیویی در سایت اینترنتی نیز می شود.

  • تکنولوژی Google Web Starter Kit

Google Web Starter Kit را می توان مجموعه ای از ابزارهای طراحی سایت کاربردی به حساب آورد که برای طراحی انواع سایت ها از جمله سایت های ریسپانسیو، سایت هایی با سرورهای محلی و یا وب سایت های کد اختصاصی کاربرد دارد.

  • تکنولوژی HTML

هر فردی برای یادگیری روش طراحی سایت شرکتی، فروشگاهی، بازرگانی و به طور کلی هر سایتی باید ابتدا این تکنولوژی را بیاموزد چراکه HTML به نوعی پایه و اساس یادگیری دیگر زبان های برنامه نویسی است.

تکنولوژی های HTML و HTML5 جزء قالب های طراحی سایت هستند یعنی برای طراحی قالب های سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و توسط ابزارها و تکنولوژی های CSS کامل تر می شوند.

  • تکنولوژی PHP

PHP تکنولوژی زبان برنامه نویسی است که با تاثیرگذاری بر وب سرور موجب افزایش بازدید و پیشرفت وب سایت می شود، طراحان سایت معمولا برای بارگذاری و مدیریت محتواهای پویا از این برنامه منبع باز استفاده می کنند.

  • تکنولوژی JavaScript

تکنولوژی جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که طراحان سایت پیش از کار با برنامه های پیچیده ابتدا از این تکنولوژی استفاده می کنند.

این تکنولوژی یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که تاثیر مثبت و قابل توجهی بر سرعت بارگذاری محتوا و سایت می گذارد.

مزایای بکار گیری 10 تکنولوژی گفته شده توسط شرکت طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

شرکت های طراحی سایت حرفه ای هنگام طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی و سایت های مختلف با اهداف متفاوت سعی می کنند تا از تکنولوژی های پیشرفته استفاده کنند زیرا همانطور که در پاراگراف های ابتدایی مقاله گفته شد هریک از این 10 تکنولوژی بر یک یا چند جنبه از سایت تاثیر دارند بنابراین در صورتی که طراح سایت از چند مورد از آن ها استفاده کند می تواند از همان ابتدا پیشرفت سایت طراحی شده را در اختیار بگیرد.

اکنون برای اینکه بهتر متوجه مزیت های استفاده از تکنولوژی های طراحی سایت مدرن شوید به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم؛

  1. ریسپانسیو کردن سایت
  2. تاثیر در تنوع تصاویر پویا، فونت ها و به طور کلی گرافیک سایت
  3. بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) و به دنبال آن کاهش رتبه الکسای سایت

که این مزیت ها در نهایت موجب رونق گرفتن کسب و کار شما از طریق صفحه اینترنتی خواهند شد، البته در صورتی که طراح سایت روش درست استفاده از تکنولوژی های گفته شده و ایجاد هماهنگی میان آن ها را بداند.

با انتخاب شرکت رایان برای طراحی سایت کسب و کار خود دیگر نگران دیده شدن وب سایت معرف کسب و کارتان در مقابل وب سایت رقبا نخواهید بود.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
دیجی‌رو مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

بامن

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا