علم و دانش

خودرویی که رونالدو را به ایتالیا کشاند!/ عکس

خودرویی که رونالدو را به ایتالیا کشاند!/ عکس

به گزارش خبرگزاری بیکینگ، عنوان یکی از بزرگترین ستاره های فوتبال روی کره زمین، یک ورزشکار مشهور جهان، سلبریتی و الگوی میلیون ها کودک، رونالدو جدای از سابقه درخشان خود در زمین، یک کلکسیونر سرسخت سوپراسپرت با مجموعه ای است که شامل برخی از کمیاب ترین و پرطرفدارترین خودروهای جهان است. اگرچه مجموعه او گسترده نیست، اما شامل فراری F۱۲ TDF، بوگاتی ویرون اسپورت ویتسه و مک لارن سنا بسیار کمیاب است. جدیدترین مورد اضافه شده به ناوگان، فراری دیوانه وار مونزا SP۱ بود که تقریباً ۲ میلیون دلار قیمت دارد. اما جالب است که این گرانترین خودرو در گاراژ او نیست، با وجود قیمت بالا. این افتخار نصیب بوگاتی سنتودیچی می شود که ۱۲ میلیون دلار ارزش دارد.

این خودروها شامل خودروهای بسیار کمیاب مانند بوگاتی چنتودیچی و فراری مونزا، جدا از دیگر خودروهای عجیب و غریبی مانند چندین مدل رولز رویس، مرسدس بنز، استون مارتین و غیره است.

خودرویی که رونالدو را به ایتالیا کشاند!/ عکس

البته، داشتن شماره پیراهنی که در سراسر جهان شناخته شده باشد، سودمند است. نشان «CR۷» که روی روکش ها نقش بسته است، راهی عالی برای کریستیانو رونالدو برای شخصی سازی خودروهایش ایجاد می کند. زیرا به طرفداران این امکان را می دهد که دقیقاً بدانند چه کسی راننده آنهاست. اینکه این فقط یک کلکسیونر ثروتمند نیست، بلکه مسلماً برای همیشه بزرگترین بازیکن فوتبال مدرن است. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم مجموعه ماشین های کریستیانو رونالدو یکی از بهترین مجموعه های ماشین فوتبالیست ها در جهان است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا