بازی

مشخص شدن کارگردان فیلم جدید دنیای مرد عنکبوتی سونی

مشخص شدن کارگردان فیلم جدید دنیای مرد عنکبوتی سونی

اردیبهشت امسال بود که سونی پیکچرز اعلام کرد در حال ساخت اسپین‌آف جدیدی از دنیای مرد عنکبوتی براساس شخصیت ال موئرتو است. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی سونی منتشر شده است. جوناس کوارون، کارگردان فیلم Desierto و پسر آلفونسو کوارون، وظیفه کارگردانی فیلم El Muerto را بر عهده گرفته است. بد بانی، رپر پورتوریکویی نقش ال موئرتو را در این فیلم بازی خواهد کرد.

همچنین گرث دانت الکوسر، نویسنده فیلم Miss Bala و فیلم Blue Beetle وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم El Muerto را بر عهده خواهد داشت. خوآن کارلوس نام واقعی ال موئرتو است که او در اصل یک ورزشکار کشتی کج است که در یک مسابقه کشتی کج خیریه با مرد عنکبوتی مبارزه کرد. پس از اینکه الدورادو برای گرفتن جان ال موئرتو آمد، او توسط اسپایدرمن نجات پیدا کرد و در ادامه آن‌ها برای شکست الدورادو متحد می‌شوند.

بد بانی پیش از این با سونی در فیلم Bullet Train همکاری داشته است که گفته می‌شود ایده همکاری با او از این فیلم نشات گرفته است. بد بانی همچنین سابقه بازی در سریال Narcos: Mexico و فیلم F9: The Fast Saga را در کارنامه خود دارد. فیلم El Muerto تنها یکی از چندین فیلم در دست ساخت براساس دنیای مرد عنکبوتی است که پیش از این شاهد اکران دو قسمت از فیلم ونوم و یک قسمت از فیلم موربیوس بودیم. فیلم Kraven the Hunter، فیلم Madame Web و فیلم Venom 3 دیگر فیلم‌های در دست ساخت از این مجموعه هستند.

فیلم El Muerto به‌عنوان اولین فیلم ساخته شده براساس دنیای مارول با محوریت شخصیت لاتین، در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا