بازی

اشتباه نرم‌افزار ضد تقلب جدید بازی Destiny 2 در بن کردن بازیکنان

اشتباه نرم‌افزار ضد تقلب جدید بازی Destiny 2 در بن کردن بازیکنان

بانجی اعلام کرده اشتباه انسانی که به‌نرم‌افزار ضدتقلب جدید بازی Destiny 2 مربوط است، باعث شده تا شاهد محرومیت و بَن شدن‌های اشتباهی برخی از بازیکنان در این بازی باشیم. اکانت توییتری Bungie Help دراین‌باره توییت کرد: «خطای انسانی روی یک تشخیص تقلب جدید باعث شد این هفته برخی بن‌های نادرست رخ دهد. ما این تشخیص جدید را غیرفعال کرده‌ایم؛ درحالی‌که این خطا را بررسی کرده و لغو ممنوعیت‌های مرتبط را اعمال خواهیم کرد. تمامی سیستم‌های ضدتقلب پیشین همچنان درحال اجرا هستند. اطلاعات بیشتر در TWAB این هفته».

این توییت در ۱۱ مهر (۳ اکتبر) ارسال شده و از آن زمان این سیستم جدید غیرفعال گشته است. تا زمان یافتن خطای مرتبط‌با این سیستم، این ضدتقلب غیرفعال باقی خواهد ماند و بازیکنانی که اشتباهی محروم شده‌اند، با لغو ممنوعیت رو‌به‌رو خواهند شد.

اما همچنان سیستم‌های ضدتقلب پیشین برقرار خواهد بود تا اطمینان حاصل شود متقلبان دراین مدت دربازی زیاد نشوند. این توییت جزئیاتی درمورد اینکه خطا چه بود، چه باعث آن شد و آیا بازیکنان ممنوع‌شده به‌طور اشتباه غرامتی دریافت خواهند کرد یا خیر، به‌اشتراک نگذاشته است. اما جزئیات بیشتر درباره این خطا و راه‌حل آن دربرنامه این هفته This Week At Bungie منتشر خواهد شد.

بازی Destiny 2 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استادیا دردسترس است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا