اینترنت

توییتر دکمه «CC» را برای فعال یا غیرفعال‌ کردن زیرنویس ویدیوها آزمایش می‌کند

توییتر دکمه «CC» را برای فعال یا غیرفعال‌ کردن زیرنویس ویدیوها آزمایش می‌کند

توییتر دکمه جدیدی تحت عنوان «CC» به صورت آزمایشی در دسترس برخی از کاربران iOS قرار داده تا بتوانند زیرنویس ویدیو‌ها را روشن یا خاموش کنند. این قابلیت به زودی در دسترس کاربران اندروید نیز قرار خواهد گرفت.

حساب رسمی پشتیبانی توییتر، با انتشار ویدیویی، از این دکمه جدید رونمایی کرد که در گوشه سمت راست بالا ویدیوها ظاهر می‌شود. این شرکت در توییت خود نوشت:

«نمایش یا عدم نمایش زیرنویس ویدیوها حالا برای برخی از شما در iOS و به زودی در اندروید آسان‌تر شده است. در ویدیوهایی که زیرنویس دارند، در حال آزمایش گزینه خاموش/روشن کردن زیرنویس با دکمه جدید «CC» هستیم.»

توییتر

بهبود قابلیت نمایش زیرنویس توییتر

توییتر سال گذشته ویژگی زیرنویس خودکار را برای تمام کاربران خود در نسخه اندروید، iOS و وب فعال کرده بود تا استفاده از این پلتفرم برای کاربران ناشنوا و کم شنوا راحت‌تر شود. هم اکنون زیرنویس‌ها، به زبان‌هایی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، عربی، هندی و موارد بسیار زیاد دیگری نمایش داده می‌شوند.

در اقدام مشابه دیگری، توییتر اخیرا قابلیت جدید دیگری را به محتواهای خود اضافه کرد که با نمایش آیکون ALT در گوشه تصاویر، عکس‌ها دارای متن جایگزین (ALT) را مشخص می‌کند. همچنین زمانی که کاربران ماوس خود را روی این گزینه نگه دارند، توضیحات مربوط به آن را مشاهده خواهند کرد.

توییتر در چند وقت گذشته، یکی از مهم‌ترین دوران خود را پشت سرگذاشت. همزمان با پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید آن، در هفته‌ای اخیر ویژگی‌های جدید زیادی برای این شبکه اجتماعی ارائه شده یا در حال آزمایش هستند. مهم‌ترین قابلیتی که هم اکنون شایعاتی درباره آن شنیده می‌شود، اضافه شدن دکمه ویرایش توییت است.

دکمه ویرایش توییت از جمله ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که در چند سال گذشته، بارها توسط کاربران درخواست شده است. با این حال، طبق شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد توییتر تاریخچه توییت‌های ویرایش شده را ثبت می‌کند. همچنین روز گذشته تصاویری از نحوه نمایش توییت‌های ویرایش شده منتشر شده بود.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا