تکنولوژی

نتفلیکس ساخت فصل جدید چندین سریال را لغو کرد

نتفلیکس ساخت فصل جدید چندین سریال را لغو کرد

نتفلیکس بعد از از دست دادن ۲۰۰ هزار نفر از مشترکین خود در سه ماهه نخست ۲۰۲۲ اعلام کرده است که ساخت فصل جدید چندین سریال را لغو می‌کند. رید هستینگ مدیرعامل نتفلیکس گفته است که این سرویس قصد دارد فقط سریال‌هایی را پخش کند که اکثر مشترکین مایل به دیدن آن‌ها هستند.

همانطور که می‌دانید نتفلیکس در ماه‌های گذشته حق اشتراک ماهانه خود را افزایش داده بود و همین موضوع باعث شد تا کاربران آن به سرویس‌های دیگر مهاجرت کنند. اکنون نتفلیکس اعلام کرده است که برای جبران این موضوع به‌زودی یک بسته ارزان‌تر برای کاربران ارائه می‌کند.

  • گزارش: نتفلیکس با کاهش شدید مشترکین خود مواجه شده است
  • اپل به کاربران اسپاتیفای و نتفلیکس اجازه پرداخت خارج از اپ استور را داد

نتفلیس از طرف دیگر می‌خواهد به سمت محتواهای اورجینال برود و اعلام کرده که فصل جدید برخی از سریال‌های خود را دیگر نخواهد ساخت. ظاهراً چندین انیمیشن نیز در در بین این سریال‌ها قرار دارند. این سریال‌ها عبارتند از: سریال کمدی Bone، سریال The Twits و دو سریال Toil و Trouble.

نکته جالب اینکه نتفلیکس این هفته مدیر واحد انیمیشن خود را به‌همراه چند کارمند دیگر نیز اخراج کرده است. چندین کارگردان نیز نسبت به کنسل شدن ساخت سریال‌ها اعتراض کرده‌اند‌. با این حال، مدیرعامل نتفلیکس گفته است که این شرکت قرار نیست هر سریالی را بسازد.

به نظر می‌رسد شرایط نتفلیکس این‌روزها عادی نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزهای آینده چه اتفاقات دیگری در این شرکت می‌افتد.

منبع: Gizchina

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا