فناوری

از دانلود برنامه های هواشناسی تا دانلود اپلیکیشن پخش کتاب صوتی

از دانلود برنامه های هواشناسی تا دانلود اپلیکیشن پخش کتاب صوتی

این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network 7.17.0.7797

برنامه The Weather Network یک اپلیکیشن پیش بینی آب و هوا با امکانات فراوان، مخصوص سیستم عامل اندروید است. این برنامه از معتبر‌ترین منابع، اطلاعات خود را دریافت می‌کند و می‌تواند تا ۱۴ روز آینده با دقتی بالا، وضعیت آب و هوا را پیش بینی نماید. علاوه بر این توجه ویژه‌ای به شرایط خاص آب و هوایی مثل طوفان، سیل و … دارد و پیش از وقوع آنها، هشدار‌های لازم را به شما ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network

دانلود اپلیکیشن هواشناسی The Weather Network


دانلود برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro 29.0

همواره رسانه‌های جمعی با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه هستند. اولین رسانه دسته جمعی جهان رادیو بود که در سال‌های اخیر توجه بسیار کمی به آن شده، اما هنوز هم افراد زیادی طرفدار این رسانه هستند و برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند.

نرم افزار TuneIn Radio Pro – Live Radio قدرتمندترین برنامه پخش آنلاین شبکه‌های رادیویی است که در آن تمامی شبکه‌های رادیویی جهانی وجود دارد و کاربر می‌تواند به کانال‌های موجود در دو باند AM و FM دسترسی داشته باشد. این نرم افزار دارای امتیاز ۴.۱ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro

دانلود برنامه رادیو آنلاین TuneIn Radio Pro


دانلود برنامه ساعت و آب و هوای Transparent clock & weather Pro 6.3.4

نرم افزار Transparent clock & weather برنامه‌ای پرطرفدار و رایگان در زمینه‌ نمایش وضعیت آب و هوایی همراه با ساعت بسیار شیک در صفحه‌ی اصلی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما است.

اگر تا به امروز برنامه‌های مختلفی را برای نمایش ویجت‌های ساعت و هواشناسی روی موبایل خود نصب کرده‌اید هم اکنون با آنها خداحافظی کنید چرا که این برنامه با ویژگی‌هایی فوق العاده و امکان شخصی سازی آمده تا جایگزین همه‌ برنامه‌های ویجت هواشناسی شود! شما می‌توانید از میان سه ویجت مختلف با سایز‌های متعدد یکی را برای نمایش در هوم اسکرین گوشی خودتان انتخاب کنید و هم اکنون بنشینید و قسمت‌های مختلف آن را به صورت دلخواه شخصی سازی نمایید!

وجود انواع پوسته‌های بسیار شیک، فونت‌های مختلف برای نمایش زمان، یافتن خودکار مکان فعلی، نمایش وضعیت و دمای هوا برای موقعیت کنونی، زمان طلوع و غروب آفتاب، تعیین میزان رطوبت و وضعیت باد و … همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین برنامه‌ هواشناسی را در اندروید شما به ارمغان بیاورند.

دانلود برنامه ساعت و آب و هوای اندروید Transparent clock & weather

دانلود برنامه ساعت و آب و هوای Transparent clock & weather Pro


دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews 22.4.30

در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند. نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار SmartNews: Local Breaking News است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.

دانلود SmartNews

دانلود اپلیکیشن نمایش اخبار SmartNews


دانلود برنامه مترجم گوگل ترنسلیت Google Translate 6.34.0.440468978.2

گوگل ترنسلیت خدمتی از شرکت گوگل است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند متون یا سایت‌های مختلف را به زبان دلخواه خود ترجمه کنند. محیط کاربری ساده و حرفه‌ای این سیستم باعث شده تا به عنوان یک مترجم قوی در بین کاربران شناخته شود و چون شرکت سازنده آن گوگل است، اعتبار بالایی دارد. شما می‌توانید متن‌های موردنظر خود را کپی کرده یا بنویسید و به ۱۰۰ زبان زنده‌ دنیا آن را مشاهده کنید.

از قابلیت‌های سرویس این است که می‌تواند به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص دهد. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا متن ترجمه‌ خود را به صورت صوتی گوش کنند. حالا گوگل اپلیکیشن رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید ارائه کرده است تا کاربران به راحتی از امکانات این برنامه در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند.

مترجم گوگل

دانلود برنامه مترجم گوگل ترنسلیت Google Translate


دانلود کیبورد شرکت گوگل Gboard 11.6.08.433184565

نرم‌افزار Google Keyboard بهترین برنامه کیبورد برای گوشی‌های هوشمند است. همانطور که از نامش پیداست، این نرم‌افزار توسط شرکت گوگل ساخته شده و توانسته لقب قدرتمندترین کیبورد را از آن خود کند.

 یکی از قابلیت های این کیبورد تایپ به وسیله یک دست است. به این طریق که با کشیدن دست بر روی حرف، می‌توانید کلمه مورد نظر خود را تایپ کنید و این باعث افزایش سرعت در نوشتن نیز می‌شود. همچنین این نرم‌افزار به مترجم نیز مجهز شده است. به این طریق می‌توانید هنگامی که جمله ای را تایپ می‌کنید، ترجمه شده آن جمله را به زبان دلخواه خود دریافت کنید.

دانلود Gboard

دانلود کیبورد شرکت گوگل Gboard


دانلود برنامه ویرایشگر ویدئویی VivaCut – Video Editor PRO 2.11.5

برنامه VivaCut – Pro Video Editor PRO یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو ویژه و حرفه‌ای برای اندروید است. با استفاده از یک جدول زمانی چند لایه و مجموعه‌ای از گزینه‌های ویرایشی سطح بالا، می توانید استوری‌های ویدئویی خود را ایجاد کنید. برای داشتن ویدئو‌هایی خاص قادر هستید تا آن‌ها را برش داده و با افزودن چندی از موارد مختلف آن‌ها را به شیوه‌ای خاص تغییر دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های به کار رفته در این نرم افزار افزودن متن با استایل‌های مختلف و برچسب‌های گوناگون است که تجربه‌ای جدید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با افکت‌های انتقالی جذابیت فیلم‌ها را چند برابر کرده و هرکسی را جذب ویدئو‌هایتان کنید. اگر از صدای پیش فرض ویدئو‌ها راضی نیستید سیستم قدرتمند موجود، این امکان را فراهم می‌کند تا هر نوع موسیقی متن را بر روی کلیپ‌های خود قرار دهید.

تصویر برنامه

دانلود ویرایشگر ویدئویی VivaCut – Video Editor PRO


دانلود برنامه هوشمند پخش کتاب‌های صوتی Smart AudioBook Player ۸.۸.۹

خواندن کتاب یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که هر انسانی می‌تواند انجام دهد اما متاسفانه کمتر کسی آن را انجام می‌دهد. در دنیایی که گوشی‌های هوشمند همه لحظه‌های زندگی یک انسان را تسخیر کرده‌اند، کتاب جایی ندارد. اما می‌‌توان با استفاده از همین گوشی‌های هوشمند نیز کتاب خواند.

برای این کار کافیست از کتاب‌های صوتی استفاده کنید تا در لحظه بتوانید به کتاب مورد علاقه خود گوش دهید و این گونه سرانه مطالعه شما افزایش پیدا کند. برنامه‌های مختلفی در این زمینه ساخته شده اند که  Smart AudioBook Player یکی از بهترین‌های آن‌ها است.

در این نرم‌افزار می‌توانید با سرعت دلخواه فایل کتاب صوتی مورد نظرتان را اجرا کنید و حتی برای آن تایمر خواب تنظیم کنید. همچنین با مشخص کردن یک پوشه که تمامی کتاب‌های صوتی در آن قرار دارد می‌توانید از پخش شدن سایر فایل‌ها صوتی در این برنامه جلوگیری کنید.

دانلود Smart AudioBook Player

دانلود برنامه پخش کتاب‌های صوتی Smart AudioBook Player


دانلود برنامه رسمی جیمیل Google Gmail 2022.04.03.441053331

پست الکترونیک یکی از سرویس‌های محبوب است که طرفداران زیادی در بین کاربران دارد. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت با دوستان و آشنایان خود بسیار سریع و ارزان ارتباط برقرار کنید. همچنین ارسال فایل‌ها و متن‌ها امکان پذیر خواهد بود البته محدودیت‌هایی در اندازه و حجم فایل ارسالی وجود دارد. هر فرد باید در سایت‌های مخصوص برای خود حسابی تعریف کند و از طریق نام کاربری و رمز عبور از اکانت خود استفاده کند.

Google Mail یا همان Gmail قدیمی‌ترین و اولین سرویس دهنده‌ این خدمات در دنیاست و ۱۵ گیگ فضای رایگان برای صندوق دریافت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رابط کاربری جیمیل فوق‌العاده سبک و کاربرپسند و به سبک موتور جستجوگر Google متن محور طراحی شده است. از جمله قابلیت‌های این سرویس می‌توان به ۴۰ زبان مختلف، گفتگوی آنلاین، دسته بندی پیام‌ها، دانلود پیام‌ها روی کامپیوتر اشاره کرد.

جیمیل

دانلود برنامه رسمی جیمیل


دانلود مرورگر اینترنت 3.7.6 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هرچه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید، بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.

تصویر برنامه

دانلود مرورگر اینترنت XBrowser


 

مجله خبری بیکینگ فضای مجازی دريچه فناوری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا