اینترنت

معرفی بازی Airborne Motocross؛ ترکیب سرگرم‌کننده‌ای از موتورسواری و گلایدر

معرفی بازی Airborne Motocross؛ ترکیب سرگرم‌کننده‌ای از موتورسواری و گلایدر

اگر طرفدار بازی‌های رقابتی آفلاین و موتورسواری هستید، بازی Airborne Motocross به سادگی می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند. در این مطلب از بیکینگ، یکی از جدیدترین بازی‌های موتورسواری اندروید را معرفی خواهیم کرد.

پیش از تجربه بازی، باید به این نکته توجه داشت که با یک عنوان آنلاین مواجه نیستیم. در واقع بازی Airborne Motocross بدون نیاز به اینترنت کاملا قابل تجربه است. شاید این موضوع، با توجه به آنلاین شدن تمام بازی‌ها کمی ناامیدکننده به نظر برسد، اما Airborne Motocross که توسط KAMGAM منتشر شده، به همان اندازه بازی‌های آنلاین رقابتی و سرگرم‌کننده است.

بازی Airborne Motocross؛ تجربه‌ای جذاب

بازی Airborne Motocross تجربه‌ای کاملا سرگرم‌کننده و جذاب از مسابقات موتورسواری موتورکراس است، بنابراین در این بازی باید با موتور خود از کوه و جنگل و دشت بالا بروید و البته حریفانی نیز با شما این مسیر را مسابقه می‌دهند.

شاید بازی کمی تکراری به نظر برسد و عناوین بسیار زیاد دیگری وجود دارند که از چنین گیم‌پلی و سبکی استفاده کرده‌اند، اما Airborne Motocross از همان ابتدا نشان می‌دهد که سبک بسیار خلاقانه‌ای دارد و با اضافه کردن برخی جزئیات و تغییرات لازم، عامل جذب کننده بازیکنان را به خوبی پیدا کرده است.

با این حال، بخش دیگری از موفقیت بازی به طراحی و نقشه‌های آن مربوط می‌شود. در واقع نقشه‌های به گونه‌ای بسیار خلاقانه طراحی شده‌اند و برای برنده شدن در هر مسابقه باید از هر نوع حرکتی استفاده کنید. به عنوان مثال، علاوه بر حرکت رو به جلو، موتور بازیکنان رو به عقب هم می‌تواند حرکت کند و مسیرها با وجود این قابلیت طراحی شده‌اند.

بازی Airborne Motocross

هرچند همه چیز بسیار سریع پیش می‌رود، اما در بسیاری از مکان‌های بازی باید موقعیت و مسیر خود را به طور کلی تغییر دهید. علاوه بر استفاده از چنین مکانیک جذابی، طراحی نقشه‌های بازی نیز به خوبی انجام شده و رنگ‌بندی، شکل‌ها، صدا و سایر عناصر بصری احساس بسیار خوبی به بازیکنان می‌دهد.

همانطور که انتظار می‌رود حتی مکانیک‌هایی برای انجام حرکات نمایشی به بازیکنان داده شده که با انجام آن‌ها بازیکنان می‌توانند توربو یا گزینه‌ای برای افزایش سرعت دریافت کنند. در واقع می‌توان گفت بازی به گونه‌ای طراحی شده که برای برنده شدن در مراحل آینده، لازم است تا از حرکات نمایشی هم استفاده کنید، زیرا هوش مصنوعی بازی به مرور زمان پیشرفته‌تر می‌شود.

با این وجود، مهم‌ترین تغییری که باعث شده بازی Airborne Motocross نسبت به سایر عناوین متفاوت‌تر باشد، وجود گلایدر است. در بسیاری از بخش‌های بازی، بازیکنان مجبور خواهند شد تا از نقاطی با ارتفاع بسیار زیاد به پایین بپرند و به همین دلیل حضور گلایدر و ترکیب آن موتورسیکلت یک قابلیت بسیار جذاب از بازی است.

در نهایت، با کامل کردن مراحل بازی، علاوه بر باز کردن قفل مراحل بعدی، امتیازاتی کسب خواهید کرد که با توجه به آن‌ها می‌توانند موتور خود را شخصی‌سازی کنید.

Airborne Motocross به عنوان یک بازی آفلاین، طراحی بسیار ساده‌ای دارد و همه چیز از همان ابتدا برای بازیکنان آشنا خواهد بود. به طور کلی، تجربه Airborne Motocross به عنوان یک بازی کاملا سرگرم‌کننده به تمام طرفداران بازی‌های موبایل پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Airborne Motocross

معرفی بازی Airborne Motocross؛ ترکیب سرگرم‌کننده‌ای از موتورسواری و گلایدر

Airborne Motocross Bike Racing به تازگی فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و تاکنون مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید آن را توسط گوگل پلی استور به صورت رایگان دانلود کنید.

Airborne Motocross Bike Racing
  • Airborne Motocross Bike Racing
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: KAMGAM
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 111 مگابایت

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا