بازی

تأیید نمایش بازی Tekken 8 در گیم اواردز ۲۰۲۲

تأیید نمایش بازی Tekken 8 در گیم اواردز ۲۰۲۲

زمان زیادی تا برگزاری گیم اواردز ۲۰۲۲ باقی نمانده است و در آستانه‌ی آغاز این مراسم جزئیات بیشتری از بازی‌های حاضر در آن منتشر می‌شود. اخیرا شایعاتی از حضور بازی Tekken 8 در این رویداد سالانه منتشر شد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این موضوع رسما از سوی شرکت Bandai Namco تأیید شده است.

شرکت بندای نامکو با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازی تکن ۸ در مراسم The Game Awards پیش‌رو نمایش خواهد داشت؛ رویدادی که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برگزار خواهد شد. تریلر معرفی این اثر مبارزه‌ای که در اوایل سال جاری پخش شد، شامل ویدیوهایی از درون بازی بود؛ بنابراین امیدواریم که در گیم اواردز ۲۰۲۲ بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی به نمایش گذاشته شود تا طرفدارها بدانند که باید انتظار چه مواردی را از بازی داشته باشند.

بیش از ۵۰ بازی در مراسم The Game Awards به نمایش در می‌آیند که براساس شایعات، چندین بازی برجسته ازجمله بازی Star Wars Jedi: Survivor، بازی Diablo 4، نسخه‌ی جدیدی از بازی‌های Crash Bandicoot، بازی Final Fantasy 16 و بازی بعدی استودیو Kojima Productions نیز در میان آن‌ها حضور دارند.

بازی تکن ۸ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه است. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما بندای نامکو اخیرا اعلام کرد که احتمال عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۳ وجود دارد. به‌هرشکل طرفدارها نباید زمان زیادی را برای انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا