تکنولوژی

تصاویر شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C اپل فاش شد

تصاویر شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C اپل فاش شد

اپل اوایل این ماه یک صفحه پشتیبانی برای یک شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C ایجاد کرده بود که بلافاصله آن را حذف کرد و حالا اطلاعات و تصاویر تازه‌ای از این آداپتور فاش شده است.

طبق این اطلاعات، شارژر ۳۵ واتی USB-C اپل از فناوری نیتریت گالیوم یا همان GaN برای کاهش حرارت استفاده خواهد کرد. در حال حاضر شارژر مک بوک پرو ۱۶ اینچی اپل از این فناوری بهره می‌برد. بنابراین اپل با بهره‌گیری از این فناوری خواهد توانست از قطعات بیشتری در داخل دستگاه‌های خود استفاده کند و دیگر نگران داغ کردن آن‌ها نباشد.

  • یک دادگاه برزیل اپل را به خاطر قرار ندادن شارژر در جعبه آیفون جریمه کرد
  • اتحادیه اروپا یک گام دیگر تا تصویب استاندارد واحد شارژر برداشت

این شارژر همچنین از فناوری USB-PD برای شارژ سریع‌تر بهره خواهد برد. قیمت این آداپتور هنوز مشخص نیست اما احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. نکته مهم دیگری که درباره این شارژ وجود دارد این است که برخلاف سایر آداپتورهای دوگانه، درگاه‌های آن کنار هم خواهند بود.

شارژر ۳۵ واتی دوگانه USB-C اپل

وب‌سایت WHYLAB گزارش داده است که ظاهراً پنج مدل مختلف از شارژر وجود خواهد داشت که در کشورهای مختلف عرضه خواهند شد. دو تا از آن‌ها از طراحی کانکتور تاشو بهره خواهند برد تا شارژر فضای کمتری را اشغال کند. به نظر می‌رسد اپل هیچ‌ کابل USB-C با این شارژر ارائه نخواهد کرد اما شاید مدل گران‌تر آن به‌همراه این کابل عرضه بشود.

منبع: PhoneAr

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا