تکنولوژی

سامسونگ خط تولید کیس های دوستدار محیط زیست را راه اندازی کرد

سامسونگ خط تولید کیس های دوستدار محیط زیست را راه اندازی کرد

سامسونگ برای پاسداشت روز جهانی زمین قصد دارد با یک شرکت مطرح به نام Sean Wotherspoon برای راه‌اندازی خط تولید کیس‌های دوستدار محیط زیست برای گوشی‌های هوشمند همکاری می‌کند. ۱۰۰ درصد این کیس‌ها با مواد بازیافتی ساخته خواهد شد و این به معنای آن است که در صورت دور ریختن آن‌ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد نشد.

این خط تولید علاوه بر ساخت کیس‌ برای گلکسی S21، بندهای دوستدار محیط زیست نیز برای گلکسی واچ ۴ تولید خواهد کرد. این آیتم‌ها قرار است از امروز که روز جهانی زمین نامگذاری شده است عرضه بشوند. برای خرید آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنید.

  • سامسونگ مشخصات کامل تراشه‌ اگزینوس ۱۲۸۰ را اعلام کرد
  • سامسونگ از گوشی گلکسی کوانتوم ۳ با قابلیت های امنیتی بالا رونمایی کرد

ویژگی بارز این محصولات طراحی زیبای آن‌ها خواهد بود، بطوریکه برای هر کدام از این لوازم جانبی سه رنگ سبز، زرد و صورتی در نظر گرفته خواهد شد و همه آن‌ها در کارتون‌های گرافیکی روز زمین ارائه خواهند شد. سامسونگ علاوه بر این‌های یکسری واچ‌فیس‌های مرتبط با روز زمین نیز برای دانلود روی ساعت‌های گلکسی واچ ارائه کرده است.

سانسونگ سال‌هاست که در راستای حفظ محیط زیست فعالیت می‌کند و تاکنون چندین مرتبط با محیط زیست برگزار کرده است. هفته کذشته نیز یک برنامه فروش نسخه‌های ریفربیش سری گلکسی S21 را راه‌اندازی کرد.

سامسونگ همچنین قصد دارد به دارندگان گوشی‌های اندرویدی کمک کند تا دستگاه خود را با استفاده از قطعات بازیافتی تعمیر بکنند. این برنامه هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است اما احتمالا به‌زودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.

منبع: DigitalTrends

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا