اینترنت

اپل احتمالا گوشی‌های سری آیفون 14 را در رنگ بنفش هم راهی بازار خواهد کرد

اپل احتمالا گوشی‌های سری آیفون 14 را در رنگ بنفش هم راهی بازار خواهد کرد

درباره تغییرات گوشی‌های سری آیفون 14 تاکنون شایعات بسیار زیادی منتشر شده است. مدتی پیش طرح شماتیک آیفون 14 پرو مکس به نمایش گذاشته شده بود که در آن شاهد طراحی احتمالی آن بودیم و حالا گفته می‌شود اپل گوشی‌های جدید خود را در رنگ بنفش نیز راهی بازار خواهد کرد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، یکی از منابع شبکه اجتماعی ویبو، در پست خود که اکنون حذف شده توضیح می‌دهد، گوشی‌های آیفون 14 و 14 پرو در رنگ بنفش نیز راهی بازار خواهند شد.

آیفون 14

آیفون 14 از همان ابتدا با رنگ بنفش عرضه می‌شود

اگر به خاطر داشته باشد، کوپرتینویی‌ها شش ماه پس از معرفی سری آیفون 12 رنگ بنفش را برای آن‌ها معرفی کرده بودند. نسخه سبز رنگ گوشی‌های آیفون 13 نیز اواخر سال گذشته معرفی شده بود.

طبیعتا با وجود فاصله ایجاد شده بین معرفی دستگاه و نسخه‌های رنگی جدید آن‌ها، بسیاری از مشتریانی که از قبل گوشی خود را خریداری کرده بودند، دیگر نمی‌توانستند نسخه‌های جدید را خریداری کنند. این بار اپل تصمیم گرفته تا با معرفی این رنگ جدید در هنگام معرفی، آن را در دسترس تمام مشتریان خود قرار دهد.

از سویی دیگر، در این گزارش به صورت دقیق اعلام نشده که با رنگ بنفش کم‌رنگ یا پررنگ مواجه خواهیم بود، اما ظاهرا میزان آن بسته به نور تغییر می‌کند که هرچند وجود چنین ویژگی برای دستگاه‌های اپل بعید به نظر می‌رسد، اما می‌تواند بسیار جالب باشد.

آیفون 14

طبق گزارش منابع دیگری، آیفون 1‌4 و 1‌4 مکس در رنگ‌های دیگری نظیر مشکی، سفید، آبی و قرمز راهی بازار خواهد شد. همچنین گوشی‌های آیفو‌ن 14 پرو و 14 پرو مکس در رنگ‌های ذغالی، نقره‌ای و طلایی فروخته می‌شوند.

از سویی دیگر احتمال تغییر طراحی فلش LED در قاب پشتی سری آیفون 14 نیز مطرح شده است. البته هنوز مشخص نیست که این فلش LED از نظر عملکردی تقویت شده و یا همان عملکرد نسل قبلی را دارد.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا