بازی

انتشار نسخه کامل بازی Grounded با پخش تریلر تازه

انتشار نسخه کامل بازی Grounded با پخش تریلر تازه

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Grounded استودیو آبسیدین اینترتینمنت پس از دو سال از فاز Early Access خارج شد و نسخه‌ی ۱.۰ آن در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و گیم پس قرار گرفت. این نسخه شامل خط داستانی کامل بازی است که رمز و راز‌های حیات خلوت را با تمام صداگذاری‌ها در اختیار می‌گذارد. شما می‌توانید در ادامه به تماشای تریلر زمان عرضه‌ی بازی گراندد بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر به اینکه در دیالوگ‌ها و مأموریت‌های اولیه بازی Grounded بازنگری صورت گرفته است، تمام پیشرفت بازیکن‌ها در داستان و مأموریت‌ها در جریان فاز Early Access ریست خواهد شد. البته پایگاه‌های گیمرها، دستورالعمل‌های در دسترس و دیگر پیشرفت‌ها باقی خواهند ماند. خوشبختانه بازیکن‌ها به محتوای بسیاری در نسخه‌ی کامل بازی دسترسی دارند؛ از مناطق تازه مانند کل حیاط شرقی گرفته تا آزمایشگاه‌های مخفی و UnderShed.

موجودات، مجموعه زره‌ها، سلاح‌ها و باس جدیدی با نام Orchid Mantis به بازی Grounded اضافه شده است. یک نوع سلاح تازه با نام Staves نیز در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. طرفدارها می‌توانند انتظار تغییرات کلی و بهبودهایی برای مدیریت بهتر فهرست اموال را نیز داشته باشند. استودیو Obsidian یاداشت‌های همراه به‌روزرسانی تازه بازی گراندد را نیز منتشر کرده است که برای مطالعه‌ی آن‌ها می‌توان به منبع خبری مراجعه کنید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا