بازی

اعلام بازی‌ های ماه اکتبر 2022 پلی استیشن پلاس

اعلام بازی‌ های ماه اکتبر 2022 پلی استیشن پلاس

با اعلام رسمی سونی، تمامی کاربران سرویس پلاس می‌توانند از تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) سه بازی Injustice 2 ،Hot Wheels Unleashed و Superhot را به‌رایگان دریافت کنند.

بازی Hot Wheels Unleashed اثری ریسینگ آرکید است که سال گذشته منتشر شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. بااینکه این بازی می‌تواند تکراری شود، اما بازی دارای مکانیزم‌های جذابی است و پیست‌های مسابقه متعددی در بازی وجود دارد. همچنین می‌توانید مسیر دلخواه خود را بسازید و بعد به‌صورت آنلاین با دوستان خود مسابقه دهید. هر دو نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 این بازی قابل دریافت هستند.

اگر هنوز Injustice 2 را تجربه نکرده‌اید، اکنون فرصت مناسبی نصیب شما شده است. دومین بازی استودیو NetherRealm از مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای با قهرمانان دی‌سی اثری لذت‌بخش است. حتی با گذشت پنج سال از انتشار بازی، Injustice 2 همچنان ظاهر و کیفیت خوبی دارد. این بازی شامل محتوای خاص زیادی است؛ شامل حالت داستانی باکیفیت و چالش‌های متعدد با جوایز منحصر‌به‌فرد. درکنار این موارد باید به سیستم لول‌آپ و تجهیزات خوب اشاره کرد که به‌بازیکنانی که به‌تجربه بازی ادامه می‌دهند، پاداش‌های مناسبی عطا می‌کند و درکل یکی از بهترین بازی‌های فایتینگ دهه اخیر است.

آخرین بازی Superhot است؛ یکی از بهترین بازی‌های مستقل چندسال اخیر. این بازی شوتر اول‌شخصی است که المان‌های پازل را هم درون خود دارد. هدف شما گذشتن از هر اتاق بدون دریافت کردن گلوله است و دراین‌بین مکانیک بسیار خلاقانه‌ای قرار داده شده است. زمان تنها وقتی شما حرکت می‌کنید پیش‌ می‌رود و هربار که توقف می‌کنید، دشمنان هم متوقف می‌شوند. باید قبل از پیش‌روی حرکات خود را برنامه‌ریزی کنید و استراتژی‌ای بچینید تا دشمنان را نابود کرده و درعین‌حال کشته نشوید. این بازی خاص ارزش حداقل یکبار تجربه را دارد.

فراموش نکنید تا ۱۲ مهر (۴ اکتبر) می‌توانید بازی‌های سپتامبر پلی استیشن پلاس را دریافت کنید که شامل Need For Speed Heat می‌شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا