بازی

جدایی کارگردان فیلم Blade از این پروژه پیش از شروع فیلمبرداری

جدایی کارگردان فیلم Blade از این پروژه پیش از شروع فیلمبرداری

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو به‌دنبال استخدام کارگردان جدید برای ریبوت فیلم Blade است. بسام طارق، کارگردان این فیلم اعلام کرد که او دیگر کارگردانی فیلم بلید را بر عهده ندارد. البته طارق همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. فیلم Blade برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و فیلم‌برداری این فیلم قرار بود از ماه نوامبر امسال (آبان یا آذر) در آتلانتا آغاز شود، اما اکنون مشخص نیست جدایی طارق چه تاثیری روی این زمان‌بندی خواهد گذاشت.

مارول استودیو تغییرات زمان‌بندی تولید را دلیل جدایی طارق اعلام کرده است و به‌نظر می‌رسد که این جدایی دوستانه رخ داده است. مارول در بیانیه منتشر شده ضمن تایید این خبر گفت: «به‌دلیل تغییرات مداوم در برنامه تولید فیلم، بسام دیگر به‌عنوان کارگردان در فیلم Blade حضور ندارد، اما او همچنان به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم حضور خواهد داشت. ما از بسام که فردی با استعداد است، بابت تمام تلاشی که طی این مدت برای ساخت فیلم انجام داده‌، تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

بسام طارق

هنوز دلیل واقعی جدایی طارق مشخص نیست، اما او در بیانیه شخصی خود از مارول استودیو تشکر کرده است: «کار کردن با افراد فوق‌العاده مارول باعث افتخار است. ما توانستیم یک گروه از بازیگران و تیم تولید فوق‌العاده را گرد هم بیاوریم و مشتاقم تا ببینیم کارگردان بعدی فیلم را به چه سمتی خواهد برد.» زمان‌بندی شروع تولید فیلم Blade حداقل یکبار و احتمالا دو بار تغییر کرده است و منابع نزدیک می‌گویند که فیلمنامه این فیلم چندین بار بازنویسی شده است.

بیو دی مایو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه سریال The Originals، دو قسمت از سریال The Witcher، انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf و دو قسمت از سریال Star Trek: Strange New Worlds شناخته می‌شود، نویسنده فیلمنامه فعلی فیلم Blade است. او پیش از این در همکاری با مارول فیلمنامه یک قسمت از سریال Moon Knight را نوشته بود و همچنین ساخت انیمیشن X-Men ’97 را بر عهده دارد.

مارول استودیو هم‌اکنون به‌دنبال استخدام کارگردان جدید برای فیلم Blade است. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروکس را قرار است در ریبوت فیلم Blade بازی کند. دلروی لیندو و آرون پیرس دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم بلید تایید شده است. همچنین قابل انتظار است کیت هرینگتون برای بازی در نقش دین ویتمن ملقب به بلک نایت در فیلم Blade بازگردد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا