بازی

اشاره آگهی شغلی فرام سافتور به بازی Armored Core 6

اشاره آگهی شغلی فرام سافتور به بازی Armored Core 6

استودیو فرام سافتور، توسعه‌دهنده بازی Elden Ring به‌دنبال طراح کاراکتری است که روی طراحی یک بازی معرفی‌نشده که شامل مِکا (روبات‌های غول‌پیکر) است، کار کند و از طریق به‌شکل غیر مستقیم به بازی Armored Core 6 اشاره کرده است. این آگهی در بخش Careers وبسایت رسمی فرام سافتور منتشر شده است و استودیو جزئیاتی درمورد آن منتشر کرده است که به توسعه این بازیاشاره دارد.

«شما مسئول طیف گسترده‌ای از طراحی‌های مرتبط با کاراکترها و مکاها خواهید بود. بجای اینکه به‌سادگی تصویرسازی کنید؛ وظیفه شما این است که در کانسپت‌ها به‌کاوش عمیق بپردازید و اطلاعات را طراحی کنید تا در تصاویر آن را بیان کنید». شایعات مرتبط با توسعه Armored Core 6 توسط فرام سافتور مدتی است به‌گوش می‌رسد و حتی اطلاعاتی از بازی، شامل تصاویر و ویدئوهای گیم‌پلی از آن لو رفته بود.

این استودیو در سال ۲۰۱۶ تایید کرده بود که درحال توسعه دنباله Armored Core است؛ اما از آن زمان اطلاعات زیادی از بازی منتشر نشده است. آخرین بازی منتشرشده از خط‌اصلی این سری در سال ۲۰۱۲ عرضه شده بود و از آن زمان این استودیو به یکی از محبوب‌ترین‌ استودیوهای صنعت گیمینگ تبدیل شده است و آخرین اثر آنها، Elden Ring شدیدا مورداستقبال کاربران و منتقدان قرار گرفت.

شایعه شده است که بازی بعدی Armored Core از فرمولی نزدیک‌به فرمول سری سولز پیروی خواهد کرد و شامل یک نقشه با مقیاس بسیار بزرگ خواهد بود که از این منظر شبیه به بازی Elden Ring خواهد بود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا