اینترنت

سامسونگ گلکسی کوانتوم 3 بر پایه گلکسی M53 5G تولید خواهد شد

سامسونگ گلکسی کوانتوم 3 بر پایه گلکسی M53 5G تولید خواهد شد

شرکت سامسونگ به‌زودی هندست دیگری از سری گلکسی کوانتوم را در بازار زادگاه خود عرضه خواهد کرد. اگرچه گوشی‌های قبلی سری گلکسی کوانتوم بر پایه دستگاه‌های سری گلکسی A طراحی و تولید شدند؛ اما ظاهرا سامسونگ این‌بار رویکرد خود را تغییر داده است.

atramart mobile

اکنون گلکسی کوانتوم 3 در بازار کره‌جنوبی معرفی شده و به‌زودی از طریق اپراتور مخابراتی SK Telecom عرضه خواهد شد. فرآیند پیش‌سفارش این اسمارت‌فون در حد فاصل روزهای 22 تا 25 آوریل (2 الی 5 اردیبهشت ماه) انجام خواهد شد. بعلاوه 10 هزار خریدار اول گوشی یک عدد گیفت کارت گوگل پلی را نیز دریافت خواهند کرد. این در حالیست که شرکت‌های سامسونگ و SK Telecom از هرگونه اظهارنظر پیرامون قیمت‌گذاری هندست مذکور امتناع نموده‌اند.

این اسمارت‌فون بر پایه سامسونگ گلکسی M53 5G طراحی شده است؛ گجتی که چند روز قبل به‌صورت بی‌سروصدا در اروپا معرفی شد. گلکسی کوانتوم 3 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با طراحی Infinity-O، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه روی پنل پشتی این گجت از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین دوربین سلفی نیز مجهز به سنسور 32 مگاپیکسلی است. این هندست قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه از طریق دوربین‌های پشتی و جلویی خود است.

system group mobile

سامسونگ به منظور تامین توان پردازشی گلکسی کوانتوم 3 احتمالا از تراشه Dimensity 900 مدیاتک استفاده خواهد کرد. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است. GPS، اتصال 5G، وای‌فای 5، بلوتوث 5.2، NFC، پورت USB Type-C و حسگر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه سایر ویژگی‌های گلکسی کوانتوم 3 را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ گلکسی کوانتوم 3 بر پایه گلکسی M53 5G تولید خواهد شد

انرژی مورد نیاز گلکسی کوانتوم 3 از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی در بستر سیم تامین می‌شود. بعلاوه این اسمارت‌فون به احتمال فراوان مجهز به یک تراشه QRNG (مولد اعداد تصادفی کوانتومی) طراحی شده توسط کمپانی ID Quantique خواهد بود. این تراشه ارائه‌دهنده یک لایه امنیتی اضافی برای برنامه‌‌هایی است که با اطلاعات حساس سروکار دارند. اپلیکیشن‌های بانکداری و خرید آنلاین از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌روند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا