بازی

اشاره استودیو Certain Affinity به حالت بتل رویال بازی Halo Infinite در مصاحبه جدید

اشاره استودیو Certain Affinity به حالت بتل رویال بازی Halo Infinite در مصاحبه جدید

استودیو Certain Affinity که توسط مکس هابرمن، از اعضای سابق استودیوی بانجی تأسیس شده، از زمان ساخت بازی Halo 2 سابقه کار روی این مجموعه را دارد. Certain Affinity معمولا در زمینه پشتیبانی کمپین و بخش چندنفره این بازی‌ها با بانجی و سپس 343Industries همکاری گرپخ تسن. همچنین توسعه‌دهندگان این استودیو سابقه بسیار خوبی در طراحی گیم‌پلی مسابقات مرگ DOOM 2016 و پشتیبانی توسعه‌ی Call of Duty Modern Warfare Remastered را نیز در کارنامه دارند. اما یکی از پروژه‌های اخیر آن‌ها، پشتیبانی فنی از بازی Halo Infinite بوده که در مصاحبه اخیر اعضای تیم درباره آن صحبت شده است.

از سوی دیگر، اوایل امسال بود که مشخص شد این استودیو روی بازی جدید و معرفی‌نشده‌ی Project Suerte نیز کار می‌کند که یک آی پی اورجینال و منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود. برخی شایعات از شباهت و ارتباط این بازی با آثاری مانند Monster Hunter صحبت به میان آوردند. بااین‌حال جزئیات خاصی از آن منتشر نشده بود.

حالا مشخص شده که این استودیو مسئولیت هدایت پروژه توسعه بخش بتل رویال بازی جدید Halo، موسوم به Tatanka را برعهده دارد. از طرفی به نظر می‌رسد که این بازی برخلاف بازی‌های سنتی بتل رویال از ویژگی‌های خاصی مانند «جان‌های متعدد» و فرصتی برای احیا درون مسابقه برخوردار است که در گیم‌پلی مبتنی بر ثبت حذفی بازی‌هایی مانند PUBG مشاهده نمی‌شود.

Tatanka بخش بتل رویال بازی Halo Infinite

پاول سمز، مدیر اجرایی استودیو Certain Affinity در مصاحبه با وبسایت VentureBeat گفت: «بازی Halo Infinite به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ای که درحال حاضر مشغول کار روی آن هستیم، بیش از دو و نیم سال است که به‌صورت عمومی شناخته می‌شود. اما آن‌ها درباره بایدها و نبایدهایی که در گفت‌وگو و ارائه‌ی اطلاعات به شما باید رعایت کنیم، بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کنند.

ولی ما روی یک پروژه معرفی‌نشده هم کار می‌کنیم که البته اینبار نقش اصلی را در فرایند ساخت و طراحی آن خواهیم داشت. این یک اتفاق بزرگ و جدید برای این مجموعه است که متأسفانه نمی‌توانیم چیز بیشتری از آن را به شما بگویم. فقط می‌توانم بگویم که از بین سه پروژه‌ای که هم‌‍اکنون در دست ساخت داریم، این بزرگ‌ترین مورد آن‌ها است و نزدیک به ۱۰۰ نفر از اعضای تیم ما روی آن کار می‌کنند».

بازی جدید ایکس باکس به نام Suerte

مکس هابرمن در ادامه و در پاسخ به سوالی که درباره تمایل Certain Affinity به خروج از نقش یک استودیوی پشتیبانی و ساخت آثار اختصاصی خود می‌گوید:

«این مطمئنا یکی از آرزوهای ما است. ما مزیت‌های ساخت IP اختصاصی خود را می‌دانیم، ولی این چیزی است که ما به آن متعهد شده‌ایم». پاول سمز در ادامه افزود: «مکس می‌تواند بیشتر در اینباره صحبت کند. تک تک کارهای منحصربه‌فردی که از او دیدم، واقعا استحقاق تبدیل شدن به یک اثر کاملا جدی را داشتند. من فکر می‌کنم ساخت آی‌پی خودمان می‌تواند شرکت را در موقعیت خوبی قرار دهد».

هابرمن خاطرنشان کرد که ماجراجویی جدید آن‌ها در ساخت یک آی پی جدید «هنوز در حد یک آزمایش» است و آن‌ها نمی‌خواهند بیش از حد انتظارات را بالا ببرند. بنابراین اگر آن‌ها واقعا به بازی Suerte اشاره داشته باشند، این احتمال وجود دارد که این بازی هیچوقت به بازار عرضه نشود. اما باتوجه به مهارت‌ها و استعداد اعضای استودیوی Certain Affinity امید آن می‌رود که این اتفاق نهایتا رخ بدهد.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا