بازی

اعلام ماه پخش انیمه سریالی NieR: Automata

اعلام ماه پخش انیمه سریالی NieR: Automata

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تاریخ پخش انیمه‌ی سریالی NieR: Automata مشخص شده است. تیم Aniplex شرکت سونی اخیرا اعلام کرد که پخش این انیمه را از ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (دی یا بهمن ۱۴۰۱) آغاز خواهد کرد. انیپلکس درکنار این اطلاعیه، دو تریلر و دو پوستر از این انیمه پخش کرد. تریلر کاراکتر 9S در ادامه قابل مشاهده است و برای تماشای تریلر کاراکتر 2B باید به کانال یوتیوب انیپلکس مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت انیپلکس جزئیات جدیدی از صداپیشه‌های انیمه‌ی سریالی NieR: Automata را نیز با طرفدارها به اشتراک گذاشت. بنابر اعلام این شرکت، یوئی ایشیکاوا در نقش 2B، ناتسوکی هانا در نقش 9S، هیروکی یاتسوموتو در نقش Pod 042 و کاورو آکیاما در نقش Pod 153 از جمله صداپیشه‌هایی خواهند بود که در این انیمه حضور خواهند داشت. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی پوسترهای این انیمه به منبع خبری مراجعه کنید.

این انیمه‌ی سریالی براساس بازی NieR: Automata استودیو پلاتینیوم گیمز ساخته شده است و ماجراهای 2B، یک ربات انسان نمای مبارز را دنبال می‌کند. این بازی پس از عرضه در سال ۲۰۱۷ میلادی مورد تحسین بسیاری از بازیکن‌ها و منتقدها قرار گرفت که از گیم‌پلی و داستان فوق‌العاده‌ی آن تمجید کردند. بازی نیئا: اتوماتا تاکنون بیش از ۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا