بازی

پخش اولین تریلر بلند سریال The Last of Us با حضور پدرو پاسکال در نقش جول

پخش اولین تریلر بلند سریال The Last of Us با حضور پدرو پاسکال در نقش جول

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO نخستین تریلر رسمی طولانی سریال The Last of Us را پخش کرد. این اثر به‌عنوان محصول اچ‌بی‌او و PlayStation Productions (تیم مشترک Sony Interactive Entertainment و سونی پیکچرز برای اقتباس سینمایی و تلویزیونی از روی بازی‌های پلی استیشن) در سال ۲۰۲۳ میلادی از شبکه HBO و شبکه آنلاین HBO Max پخش می‌شود.

هر سال در تاریخ ۲۶ سپتامبر، استودیو ناتی‌داگ به روش‌های مختلف روز The Last of Us را در همراهی با طرفدارهای خود می‌گذراند. زیرا ۲۶ سپتامبر تاریخ آغاز شیوع عفونت مغزی کوردیسپس در جهان لست آو آس است؛ اتفاق داستانی مهمی که دنیا را در جهان لست آو آس برای همیشه تغییر داد. امسال شاهد پخش اولین تریلر بلند سریال The Last of Us در این روز هستیم. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید که با آهنگ Alone and Forsaken از هنک ویلیامز همراه شده است؛ آهنگی که افراد علاقه‌مند به سری بازی The Last of Us قبلا هم آن را شنیده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر موارد واضحی همچون کلیکرها و بخشی از جمله آشنای گروه فایرفلایز، جزئیات گوناگون در تریلر به‌صورت مستقیم مخاطب‌های آشنا با لست آو آس را به یاد بخش‌هایی از بازی می‌اندازند. در تریلر می‌شنویم: «این فرصت توئه؛ بهترین شانس ما. تو اون رو زنده نگه می‌داری و همه‌چیز رو درست می‌کنی. کسی رو که می‌تونی نجات بدی، نجات بده».

پدرو پاسکال در نقش جول میلر، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو در نقش تس، استورم رید در نقش رایلی و گابریل لونا در نقش تامی میلر از جمله بازیگرهای سریال The Last of Us هستند. این اثر توسط کریگ مازن، خالق مینی‌سریال چرنوبیل و نیل دراکمن، خالق مجموعه بازی لست آو اس ساخته می‌شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا