بازی

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Emily in Paris با بازی امیلی کالینز

اعلام تاریخ پخش فصل سوم سریال Emily in Paris با بازی امیلی کالینز

دی گذشته بود که نتفلیکس به‌صورت رسمی از تمدید سریال Emily in Paris برای فصل سوم و چهارم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل سوم سریال امیلی در پاریس تایید و اعلام شده است. نتفلیکس در طول برنامه Tudum تایید کرد که فصل سوم سریال Emily in Paris در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد.

همچنین تیزری از فصل سوم سریال امیلی در پاریس منتشر شده است که در آن شاهد ادامه داستان امیلی در فصل جدید این سریال کمدی عاشقانه هستیم. پیش از این نتفلیکس اعلام کرد که بود که فصل دوم سریال Emily in Paris در اولین هفته انتشارش در ۹۴ کشور بیش از ۱۰۷.۶ میلیون ساعت توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شده است. این سریال کمدی عاشقانه با اینکه با نقدهای منفی فرانسوی‌ها مواجه است، اما از برنامه‌های محبوب نتفلیکس محسوب می‌شود.

لیلی کالینز در نقش لیلی کوپر و لوسین لاویسکانت در نقش آلفی در برابر برج ایفل در فصل دوم سریال Emily In Paris

مقاله‌ مرتبط:

  • نقد فصل اول سریال Emily in Paris – امیلی در پاریس

سریال Emily in Paris داستان زنی آمریکایی در دهه بیست زندگی‌اش را دنبال می‌کند که با یک فرصت شغلی غیر منتظره از آمریکا به پاریس نقل مکان می‌کند که درواقع شغل رویایی او نیز است و حال در یک شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی مشغول به فعالیت شده و امیلی وظیفه دارد تا استراتژی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را از ابتدا ایجاد کند. زندگی جدید امیلی در پاریس با ماجراجویی‌ها و چالش‌های شگفت‌آوری همراه می‌شود که این چالش‌ها شامل شکل گرفتن دوستی‌های جدید، محیط کاری و روابط جدید خواهد شد.

لیلی کالینز در نقش امیلی، اشلی پارک، فیلیپان لروآ-بولیو، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، کمیل رزات، برونو گوئری، کیت والش و آرنائود ویارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Emily in Paris حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال امیلی در پاریس بر عهده دارن استار، سازنده سریال Younger است. انتظار می‌رود مانند دو فصل اول، فصل سوم سریال Emily in Paris در ۱۰ قسمت تولید و از نتفلیکس پخش شود.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا