بازی

حضور رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون و ایمی آدامز در فیلم جدید کارگردان Don’t Look Up

حضور رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون و ایمی آدامز در فیلم جدید کارگردان Don’t Look Up

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی آدام مک‌کی، کارگردان آثاری چون فیلم Anchorman، فیلم Step Brothers، فیلم The Other Guys، فیلم The Big Short، فیلم Vice و فیلم Don’t Look Up مشخص شده است که در آن قرار است شاهد بازیگران سرشناسی باشیم. این فیلم قرار است Average Height, Average Build نام داشته باشد که در آن شاهد نقش‌آفرینی بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور، رابرت پتینسون، ایمی آدامز، فارست ویتاکر و دانیل ددوایلر باشیم.

رابرت داونی جونیور در فرش قرمز

فیلم Average Height, Average Build داستان یک قاتل زنجیره‌ای را روایت می‌کند که پس از ورود به سیاست می‌خواهد قوانین و مقررات را به نفع قاتل‌ها تغییر دهد. مک‌کی پیش از این در فیلم The Big Short به سراغ موضوع بحران اقتصادی و در فیلم Don’t Look Up به سراغ گرمایش زمین رفته بود و حالا در فیلم Average Height, Average Build به موضوع جنایت و فساد بپردازد و روی آن تمرکز کند.

ایمی آدامز

در هر حال فیلم جدید آدام مکی هنوز دارای شبکه و استودیو پخش‌کننده‌ای نیست و او در حال مذاکره با استودیوها و شبکه‌های مختلف است و گفته می‌شود چندین استودیو تاکنون این فیلم را رد کرده‌اند. همچنین با اینکه مکی با اپل قراردادی چند جانبه امضا کرده، اما اکنون از همکاری با مکی برای ساخت فیلم Average Height, Average Build امتناع کرده است. در هر حال مکی امیدوار است تا یک سرویس استریم درنهایت با او برای ساخت فیلم جدیدش همکاری کند که احتمال دارد حضور بازیگران سرشناس باعث علاقه استودیوها و شبکه‌ها شود.

آدام مکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Average Height, Average Build را بر عهده دارد و امیدوار است در اواخر تابستان این فیلم را در بوستون جلوی دوربین ببرد. همچنین باتوجه‌به فیلمنامه فیلم انتظار می‌رود بازیگران بیشتری به‌زودی به این پروژه اضافه شوند. همچنین تاد بانهازل که پیش از این با مکی در سریال Winning Time شبکه HBO همکاری کرده بود، به‌عنوان فیلمبردار فیلم Average Height, Average Build قرار است دوباره با او همکاری کند.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا