بازی

ساخت فیلم Cloverfield جدید توسط کارگردان ایرانی

ساخت فیلم Cloverfield جدید توسط کارگردان ایرانی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Cloverfield در دست ساخت است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، پارامونت به ساخ تقسمت جدید این فیلم علمی تخیلی و آنتولوژی چراغ سبز نشان داده است که بابک انوری، کارگردان ایرانی فیلم Wounds وظیفه کارگردانی فیلم جدید کلاورفیلد را بر عهده خواهد داشت. جو بارتون، نویسنده فیلم The Ritual نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Cloverfield جدید را بر عهده گرفته است.

جی جی آبرامز ازطریق بد ربات به‌عنوان تهیه‌کننده درکنار هانا مینگلا و جان کوهن در این فیلم حضور دارد. همچنین برایان بورک، مت ریوز و درو گادرد نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در قسمت جدید فیلم Cloverfield نقش خواهند داشت. اولین قسمت فیلم Cloverfield در سال ۲۰۰۸ به کارگردانی مت ریوز روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم توانست مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد و به موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

اتفاقات فیلم کلاورفیلد از حمله موجودات فضایی به زمین و شهر نیویورک آغاز می‌شود که در آن شخصیت‌های فیلم در تلاش برای نجات و بقا هستند. در ادامه فیلم Ten Cloverfield Lane در سال ۲۰۱۶ به کارگردانی دن تراختنبرگ و با بازی مری الیزابت وینستد و جان گودمن روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم درواقع دنباله مستقیم فیلم کلاورفیلد نبود و داستانی متفاوت را روایت کرد که تمرکز آن روی یک زن جوان بود که پس از تصادف خودش را یک زیرزمین مشاهده کرد و حالا باید برای نجات از این زیرزمین و بازگشت به دنیای واقعی تلاش کند.

پس از آن فیلم The Cloverfield Paradox به کارگردانی جولیس اوناه و با بازی دانیل برو و گوگو امبتا-را در سال ۲۰۱۸ از نتفلیکس پخش شد که مانند قسمت قبلی، داستانی مستقلی داشت که اتفاقات آن در ایستگاه فضایی جریان دارد. در هر حال این فیلم نتوانست مانند دو قسمت اول کلاورفیلد خیلی نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند و ساخت فیلم‌های بعدی این مجموعه ظاهرا چند سال متوقف شده بود و سرانجام پارامونت دوباره به بازگشت مجموعه فیلم Cloverfield چراغ سبز نشان داده است.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا