بازی

تأکید سازندگان روی انتشار S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در سال ۲۰۲۳

تأکید سازندگان روی انتشار S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در سال ۲۰۲۳

در چند ماه گذشته بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl به‌خاطر حمله‌ی روسیه به اوکراین با تأخیر دیگری مواجه شد. ظاهرا شرکت GSC Game World برخی از اعضای تیم را به پراگ منتقل کرد و توسعه‌ی بازی را از سر گرفته است. البته بازپرداخت هزینه‌ی بازی به خریدارها توسط مایکروسافت احتمالا حاکی از تأخیر دیگری است.

ویتالی کازونوف، سردبیر رسانه‌ی iXBT Games در یوتیوب ادعا کرد که شرکت GSC Game World یک نسخه‌ی نمایشی در دست توسعه، از بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl را در اختیار ندارد و بسیاری از کارمندهای آن‌ها ماه‌ها پیش تصمیم به ترک شرکت گرفتند. البته همان‌طور که رسانه‌ی Alt Char گزارش داد، توسعه‌دهنده‌ی بازی استالکر ۲ این شایعات را رد کرد و ادعای ویتالی کازونوف را «پوچ و بی‌اساس» خواند.

توسعه‌دهنده‌ی بازی اعلام کرد که بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl به تعویق نیفتاده و هنوز برای عرضه در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است. گویا یکی از اعضای تیم سازنده نیز در دیسکورد روی همین موضوع تأکید داشته است. البته هنوز امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد؛ به‌خصوص که بسیاری از اعضای تیم توسعه درگیر تهاجم روسیه هستند. بنابراین طرفدارها باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری در این رابطه در ماه‌های آتی باشند.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl در زمان عرضه به ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه خواهد یافت. کاربران گیم پس نیز می‌توانند از همان روز عرضه به تجربه‌ی بازی بپردازند.


حتما بخوانید : امین تارخ درگذشت

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا