بازی

تکمیل ۹۰ درصد از مراحل توسعه بازی Octopath Traveler 2

تکمیل ۹۰ درصد از مراحل توسعه بازی Octopath Traveler 2

با اینکه شرکت Square Enix اخیرا بازی Octopath Traveler 2 را معرفی کرد، اما طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تجربه‌ی این بازی نقش‌آفرینی ژاپنی نوبتی دارای سبک هنری HD-2D منتظر بمانند. توسعه‌دهندگان پیش از انتشار بازی در ماه فوریه‌ی سال آینده اعلام کردند که مراحل توسعه‌ی آن به پایان نزدیک شده است.

همان‌طور که رسانه Noisy Pixel گزارش داد، شرکت اسکوئر انیکس در گفت‌وگو با رسانه Famitsu تأیید کرد که توسعه بازی Octopath Traveler 2 در مرحله نهایی به سر می‌برد و تقریبا ۹۰ درصد از تولید آن انجام شده است.

شرکت ژاپنی اسکوئر انیکس در این‌باره اظهار داشت: «هیجان‌زده‌ایم که درنهایت به همگان اعلام کنیم ۹۰ درصد از مراحل توسعه‌ی بازی Octopath Traveler 2 به پایان رسیده است. درحال‌حاضر در آخرین مرحله‌ی توسعه قرار داریم؛ بنابراین از شما می‌خواهیم که کمی بیشتر صبر کنید. منتظر انتشار جزئیاتی از بازی در آینده باشید».

Octopath Traveler 2 از مکانیک‌های اصلی نبرد نسخه قبلی و سبک هنری فوق‌العاده HD-2D استفاده می‌کند، اما دارای کاراکترهای کاملا تازه، دنیای جدید و تغییرات زیادی خواهد بود. بااین‌حال موسیقی بازی یکی از بخش‌هایی است که بیشتر به نسخه اصلی وفادار خواهد ماند و یاسونوری نیشیکی، آهنگساز مجموعه دوباره بازگشته است.

بازی Octopath Traveler 2 برای انتشار در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۲۳ (۵ اسفند ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. شرکت اسکوئر انیکس اخیرا اعلام کرد که مجموع فروش دیجیتالی و فیزیکی نسخه‌ی اول از مرز ۳ میلیون نسخه فراتر رفت.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا