بازی

رونمایی از نسخه RTX بازی Portal در رویداد انویدیا

رونمایی از نسخه RTX بازی Portal در رویداد انویدیا

شرکت نرم‌افزاری انویدیا در جریان کنفرانس فناوری‌های گرافیکی (GTC) با یک تریلر کوتاه بازی Portal RTX را به نمایش گذاشت. این نسخه از بازی تحسین‌شده‌ی پورتال، محصول ۲۰۰۷ از گرافیک بهبودیافته و فناوری رهگیری پرتو بهره می‌برد. این شرکت آمریکایی پیش‌ازاین نسخه‌ی RTX بازی‌های Quake 2 و Minecraft را نیز معرفی کرده بود.

انویدیا پس از معرفی این بازی اعلام کرد RTX Remix (ابزار مورد استفاده برای ساخت Portal RTX) را به‌صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد داد. این اتفاق به این معنی است که همه می‌توانند با دسترسی به این ابزار نسخه‌ی بهبودیافته‌ی RTX خودشان از بازی‌ها را بسازند. نسخه‌ی RTX پورتال نوامبر امسال به‌صورت یک بسته‌ی الحاقی رایگان در اختیار دارندگان نسخه PC این بازی تولیدشده توسط شرکت Valve قرار خواهد گرفت.

دانلود ویدیو از آپارات

معرفی Portal RTX تنها یکی از رونمایی‌های انویدیا در کنفرانس جدید این غول دنیای پردازنده‌های گرافیکی بود. انویدیا سرانجام رسما از کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 40 رونمایی کرد. اولین مدل‌ها از نسل بعدی کارت‌های گرافیک انویدیا شامل مدل‌های RTX 4090 با ۲۴ گیگابایت حافظه و RTX 4080 در دو مدل ۱۶ و ۱۲ گیگابایتی است.

در صورت تمایل داشتن به شناخت مجموعه‌ی پورتال می‌توانید برنامه ویدیویی ریلود سی و دوم: مروری بر مجموعه بازی های پورتال را در کانال یوتیوب بیکینگ تماشا کنید.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا