بازی

بازی Avowed قرار بود چند نفره باشد

بازی Avowed قرار بود چند نفره باشد

بازی Avowed در ابتدا بر محور تجربه کوآپ توسعه می‌یافت، اما درنهایت آبسیدین تمرکز را روی نقاط قوت خود گذاشت.

اخیرا مدیرعامل آبسیدین در قسمت پنجم مستند بیستمین سالگرد این استودیو تایید کرد پروژه Avowed در ابتدا یک بازی تقریبا متفاوت با چیزی که تا الان دیده‌ایم، به حساب می‌آمد. توسعه‌دهندگان در نظر داشتند یک تجربه چندنفره و کوآپ را در آن بگنجانند.

در ادامه فیرگس اورکهارت، رئیس آبسیدین در این‌باره توضیح داد: «وقتی ۲۰ سال گذشته را در نظر می‌گیرم، تصمیم‌هایی وجود دارد که نسبت به آن‌ها احساس خوبی دارم. همین‌طور انتخاب‌هایی را می‌بینم که حس خوبی به من نمی‌دهند. یکی از چیزهایی که من واقعا روی آن پافشاری داشتم، توسعه Avowed بر محوریت محتوای چندنفره بود و من برای مدت طولانی به این اصرار ادامه دادم. در پایان به این نتیجه رسیدیم که ایده و ادامه دادن آن کار اشتباهی بود. در آن زمان آبسیدین یک استودیو مستقل به حساب می‌آمد و تصمیم داشتیم Avowed را به‌عنوان یک گزینه جذاب‌تر به ناشران دیگر ارائه دهیم. وقتی شما از ناشر مبلغ ۵۰ تا ۸۰ میلیون دلار را درخواست می‌کنید، باید پروژه جالبی برای صحبت کردن داشته باشید و محتوای چندنفره، آن را جذاب می‌کرد».

در ادامه صحبت‌های رئیس آبسیدین در مورد پروژه چندنفره Avowed، جاستین بریچ به‌عنوان مدیر بخش توسعه بیشتر در مورد تصمیم استودیو برای تغییر بازی به یک تجربه نقش‌آفرینی تک نفره صحبت کرد: «ما بیش از حد روی تجربه کوآپ، خط تولید، شیوه نگارش مکالمه‌های درون داستان، سبک کاوش و هر چیز دیگری تمرکز کرده بودیم. پس از مدتی متوجه شدیم که روی چیزهایی که در آن‌ها بهترین هستیم، تمرکز نکرده‌ایم. به همین دلیل توسعه بازی را از اساس تغییر دادیم تا واقعا دوباره روی توانایی‌های خود تمرکز کنیم و مطمئن شویم که در پایان یک بازی آبسیدین ساخته‌ایم و چیز متفاوتی در کار نیست».

بازی Avowed قرار است در سال ۲۰۲۴ روی کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین مشترکان سرویس گیم پس می‌توانند از روز نخست به تجربه این بازی بپردازند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره این اخبار بازی را با تیم بیکینگ و سایر کاربرها در میان بگذارید.

مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا