بازی

همکاری بخش ژاپن تیم XDEV سونی با سازندگان بازی Rise of the Ronin

همکاری بخش ژاپن تیم XDEV سونی با سازندگان بازی Rise of the Ronin

XDEV سونی که دفتر اصلی آن در شهر لیورپول قرار دارد، یکی از تیم‌های شرکت سونی است که کنار سایر استودیوهای بازی‌سازی فرست-پارتی (اختصاصی/انحصاری) پلی استیشن قرار می‌گیرد. قبلا این تیم فقط مسئولیت نظارت بر بسیاری از پروژه‌های پلی استیشن را برعهده داشت که استودیوهای اروپایی غیراختصاصی روی آن‌ها کار می‌کردند. به‌عنوان مثال این شرکت در بازی‌هایی نظیر Detroit: Become Human از کوآنتیک دریم و Sackboy: A Big Adventure از سومو دیجیتال همکاری داشته است.

اما سال قبل گزارش شده بود که این تیم به‌دنبال استخدام افراد در ژاپن است و حالا با برچسب جهانی شناخته می‌شود؛ به این معنی که XDEV در نسل ۹ نه فقط با تیم‌های اروپایی، بلکه با انواع‌واقسام استودیوهای بازی‌سازی در جهان همکاری می‌کند. به‌نظر اکنون و با معرفی بازی Rise of the Ronin شواهد این گزارش منتشر شده است. این بازی توسط سونی منتشر خواهد شد و نظارت برآن برعهده XDEV خواهد بود.

لوگوی استودیو XDev

جیسون استورات، تهیه‌کننده ارشد در سونی، در توییتر خود اینگونه نوشته است: «از کار روی عنوان ممتازی مثل Rise of the Ronin با یاسودا سان از استودیو تیم نینجا، ماساآکی یاماگیوا (تهیه‌کننده) و تیم ژاپن سونی XDEV خوشحالم. وقتش است از معبد مِیجی جینگو بازدید کنم؛ مرکز خلق منشور سوگند در پنج بخش و پایان دوره فئودال شگونات در ژاپن».

قبل از تعطیلی استودیو ژاپن در سال قبل، این کار برعهده آن شرکت بود که به‌خاطر همکاری با سازندگانی نظیر Clap Hanz، سازنده سری Everybody’s Golf شناخته می‌شد. خبر خوب اینکه پس از تعطیلی Japan Studio، سونی بیخیال این بخش نشده است و حال XDEV گسترش یافته است تا این خلا را پر کند. پس می‌توان انتظار داشت به مانند گذشته، همچنان شاهد همکاری‌های خوب پلی استیشن در ژاپن باشیم.


مجله خبری بیکینگ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا